Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master III - Odcina paliwo przy mocniejszym wciśnięciu gazu.

sikor 31 Dec 2019 23:03 2556 6
  • #1
    sikor
    Level 19  
    Witam
    Renault Master 2015 2.3 165 koni bi turbo.

    Mam problem z Materką a mianowicie.Podczas gwałtownego wciśnięcia gazu do około 3000 obr odcina paliwo ,zapala się Check oraz stop i awaria wtrysku.
    Odpuszczam gaz i wszystko wraca do normy ,niestety w pewnym momencie przy niewielkiej prędkości odcięło zgasł i już nie odpalił.
    Po ściągnięciu przewodu paliwowego na wylocie z filtra paliwo jest podawane. Podłączyłem go pod ELM to podczas kręcenia rozrusznikiem łapie błąd P0087 Pyzatym zapaliły się kontrolki ABS/ESP ale to raczej spowodowane jest słabym akumulatorem lub uszkodzeniem przez laweciarza .Błąd tempomatu ale to z kolei następstwo błędu P0087

    Bardzo proszę o pomoc bo zakotwiczyłem w Dortmundzie na parkingu
  • #2
    carrot
    Moderator of Cars
    Błąd oznacza za niskie ciśnienie na railu, zacznij od sprawdzenia wtyczki czujnika, wiązki do edc
  • #3
    deluss
    Level 12  
    Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
  • #4
    dimitriew
    Level 15  
    Za niskie ciśnienie w tym Masterku:

    Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku
    Niedrożny filtr ON
    Zbyt duże przelewy z wtrysków

    Brak wydatku pompy HP
    Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
  • #5
    sikor
    Level 19  
    dzięki koledzy dzisiaj ma podjechać o 16 kolo to sprawdzić ,ja musiałem wrócić do kraju żeby nie zamarznąć przez świąteczne dni.

    Niestety najgorsza opcja pompa wtryskowa się zatarła i zerwała z klina.

    Panowie jeszcze jedna prośba.Jak wyżej napisałem zatarta pompa Continental A2C80584700 szukać przyczyny zatarcia czy po prostu 400 000 km jej wystarczyło ?
    Muszę przykręcić zębatkę do pompy z jaką siłą Nm dokręcić żeby się nie poluzowało.
    Na zębatce jest strzałka ma to znaczenie przy montażu?

    Podsumowując nowa pompa w baku nowy filtr paliwa ,układ do wejścia pompy cr przepłukany ,zawór w pompie był czysty bez opiłków,jakieś czynności jeszcze wykonać ?

    z góry dzięki :)
  • #6
    deluss
    Level 12  
    Spotkałem sie z takimi autami co maja przebiegu juz ponad 750kkm i w żadnym nie było nic robione przy pompach. Sprawdź dobrze układ i wylej całe paliwo i zatankuj świeżym pewnym paliwem.
  • #7
    sikor
    Level 19  
    dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski.
    Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?