Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault Master III - Odcina paliwo przy mocniejszym wciśnięciu gazu.

sikor 31 Dec 2019 23:03 1845 6
  • #1
    sikor
    Level 19  
    Witam
    Renault Master 2015 2.3 165 koni bi turbo.

    Mam problem z Materką a mianowicie.Podczas gwałtownego wciśnięcia gazu do około 3000 obr odcina paliwo ,zapala się Check oraz stop i awaria wtrysku.
    Odpuszczam gaz i wszystko wraca do normy ,niestety w pewnym momencie przy niewielkiej prędkości odcięło zgasł i już nie odpalił.
    Po ściągnięciu przewodu paliwowego na wylocie z filtra paliwo jest podawane. Podłączyłem go pod ELM to podczas kręcenia rozrusznikiem łapie błąd P0087 Pyzatym zapaliły się kontrolki ABS/ESP ale to raczej spowodowane jest słabym akumulatorem lub uszkodzeniem przez laweciarza .Błąd tempomatu ale to z kolei następstwo błędu P0087

    Bardzo proszę o pomoc bo zakotwiczyłem w Dortmundzie na parkingu
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwiązania w przemyśle. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    carrot
    Moderator of Cars
    Błąd oznacza za niskie ciśnienie na railu, zacznij od sprawdzenia wtyczki czujnika, wiązki do edc
  • #3
    deluss
    Level 12  
    Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
  • #4
    dimitriew
    Level 15  
    Za niskie ciśnienie w tym Masterku:

    Słaba wydajność pompy elektrycznej w zbiorniku
    Niedrożny filtr ON
    Zbyt duże przelewy z wtrysków

    Brak wydatku pompy HP
    Uszkodzenie zaworu dozującego i regulacji ciśnienia na rampie
  • #5
    sikor
    Level 19  
    dzięki koledzy dzisiaj ma podjechać o 16 kolo to sprawdzić ,ja musiałem wrócić do kraju żeby nie zamarznąć przez świąteczne dni.

    Niestety najgorsza opcja pompa wtryskowa się zatarła i zerwała z klina.

    Panowie jeszcze jedna prośba.Jak wyżej napisałem zatarta pompa Continental A2C80584700 szukać przyczyny zatarcia czy po prostu 400 000 km jej wystarczyło ?
    Muszę przykręcić zębatkę do pompy z jaką siłą Nm dokręcić żeby się nie poluzowało.
    Na zębatce jest strzałka ma to znaczenie przy montażu?

    Podsumowując nowa pompa w baku nowy filtr paliwa ,układ do wejścia pompy cr przepłukany ,zawór w pompie był czysty bez opiłków,jakieś czynności jeszcze wykonać ?

    z góry dzięki :)
  • #6
    deluss
    Level 12  
    Spotkałem sie z takimi autami co maja przebiegu juz ponad 750kkm i w żadnym nie było nic robione przy pompach. Sprawdź dobrze układ i wylej całe paliwo i zatankuj świeżym pewnym paliwem.
  • #7
    sikor
    Level 19  
    dzisiaj startuje do Niemiec czyścic cały układ jednak znalazłem sporo opiłków które wróciły do pompy paliwa w baku,mam też nowe wtryski.
    Znajdę gdzieś momenty dokręcenia stopek od wtrysków i samej pompy CR ?