Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai i20 - Pilot centralnego sterowania

02 Sty 2020 15:37 429 22
  • Poziom 4  
    Witam mam Hyundaia i20
    Piloty coś wariują,mianowicie idę do jednego
    dwie baterie CR 2016.Baterie daję prawidłowo a po krótkim czasie użytkowanie baterie są całkowicie rozładowane a jedna znich ma odwrócone bieguny.Drugi pilot tak samo.
    Na zdjęciu widać jak bateria jest aż kolorowa bo robi się jakieś zwarcie.
  • Poziom 27  
    Baterie dobrze założyłeś? Sprawdz czy bok którejś baterii nie dotyka blaszki stykowej i przez to może być zwarcie.
  • Poziom 27  
    To napisz co jest dobrze,kupiłeś nowy pilot , coś naprawiłeś?
  • Poziom 4  
    Oryginalny pilot jestem 2 właścicielem i od początku tak się robiło nic przy nim nie robiłem po prostu szybko się rozładowuje i gdy są rozładowane sprawdzam miernikiem i jedna bateria ma tam gdzie + to - i na odwrót
  • Poziom 27  
    Czyli dalej jest źle,bateria która sìę rozładowuje musi mieć gdzieś zwarcie do blaszki stykowej . Musisz dobrze popatrzeć bo prawdopodobnie jak składasz obudowę to wtedy dopiero następuje zwarcie .
  • Poziom 27  
    Świecąca dioda nie oznacza że pilot wysyła fale radiową. Czy sprawdzasz na dobrych bateriach. Taki pilot powinno podłączyć pod zasilanie monitorując prąd miliamperomierzem przez dłuższy czas . Bez wciskania przycisku prąd =0mA. Po naciśnięciu switcha prąd od kilku do kilkunastu mA w zależności od typu pilota.
  • Poziom 36  
    Na zdjęciach nie widzę styku "-" baterii. Prawdopodobnie jest centralny. Jeżeli tak, to powinna tam być podkładka z cienkiej folii z otworem na ten styk. Być może, że jej brak powoduje, że minus baterii robi zwarcie z innymi elementami.
  • Poziom 27  
    Zrób zdjęcia (kilka) bez baterii, tylko żeby były dość wyraźne.
  • Poziom 27  
    Ciekawa sprawa,czy jeśli założysz nowe baterie to która bateria ulega uszkodzeniu,bo z Twojego opisu wynika że tak jest od nowości że jedna zawsze jest wyładowana.
  • Poziom 4  
    Baterie są nowe,dawniej pilot chodził tak pół miesiąca i wtedy jak sprawdzałem to ta bateria u góry miała odwrotne bieguny.
    A teraz świeci się raz dioda czerwona a raz czerwona i zielona.W drugim pilocie świeci się tylko czerwona i pilot działa.
  • Poziom 27  
    A czy w tym pilocie nie powinna być jedna bateria CR2032, zrób jeszcze zdjęcie obudowy pilota.
  • Poziom 36  
    Z tym stykiem, to akurat nie pasuje do Twojego pilota.
    Po kolejnych wypowiedziach podejrzewam, że włożyłeś baterie tak, że dolna dotykała obejmy plusowej baterii, a górna dotykała tylko do górnego docisku "+". W takiej sytuacji nastąpiło zwarcie górnej baterii i w konsekwencji do jej "przebiegunowania". Aby tego uniknąć w przyszłości powinieneś wzdłuż obejmy plusowej baterii wstawić cienki pasek folii.
    Ten pilot co tak miga czerwono-zielono już chyba nie zadziała :cry:

    Zasilanie pilota to 6V, a nie 3V
  • Poziom 27  
    Tak,na obudowie pisze 2×2016. Gdzieś musi przywierać bok baterii tej dolnej. Dobrze musisz to opatrzyć. Załóż stare baterie i poruszając prawo ,lewo patrz czy bok dolnej nie przywiera ,pisałem o tym na początku. Baterie powinny wyczymać przynajmniej 2 lata.
  • Poziom 27  
    Nie,piloty samokopiujące są przystosowane do stałych kodów.
  • Poziom 27  
    Energizer ma rację, są piloty na kod zmienny-czy akurat Twojego da radę skopiować tego nie wiemy.Dlaczego chcesz odpuścić naprawę swojego, to jest na pewno do zrobienia.
  • Poziom 4  
    Żeby zaprogramować pilot trzeba mieć tester diagnostyczny więc pojadę do kolegi tylko muszę kupić nowy pilot a nie wiem jaki i gdzie kupić bo na tym co mam nie ma żadnych informacji i co radzicie?