Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trzeszczący dźwięk - Trzeszczący dźwięk podczas zmiany głośności

05 Sty 2020 11:19 252 8
  • Poziom 4  
    Witam, mam pytanie odnośnie trzeszczącego dźwięku podczas zmiany głośności w mikserze, jak i również podczas oglądania filmików na youtubie, nawet czasami się zdarza gdy gram w gry. Problem występuje można powiedzieć, że od początku. Wiem, że nie dotyczy słuchawek, ponieważ każde inne mają ten sam problem, a na innych komputerach wszystko działa jak należy. Zmiana sterowników w "rozwiązywaniu problemów z dźwiękiem" nic nie zmienia. Generalnie nie przeszkadza mi to aż tak bardzo, ale jeżeli ta usterka może wpłynąć na działania komputera to lepiej, żeby się tego problemu pozbyć. Niestety nie znam się za bardzo na komputerach więc proszę o dokładne i proste tłumaczenia.

Moja płyta główna: ASUS PRIME B360-PLUS
  • Poziom 33  
    Sądzę, że taka jest kultura pracy zintegrowanego układu audio Realtek. Pomimo wysokich parametrów, jakość nadal pozostanie na poziomie typowego układu zintegrowanego. Mógłbyś podłączyć zewnętrzny DAC do wyjścia S/PDIF i okazałoby się, że efekt nie występuje. Ale domyślam się, że nie masz zewnętrznego DAC-a (magnetofon DAT, MiniDisc, wzmacniacz z wejściem S/PDIF) ani stosownego śledzia, bo na płycie już nie ma gniazdka w tylnym panelu, tylko szpilki wewnątrz.
  • Poziom 4  
    Nie wszystko rozumiem mówiąc szczerze, ale wydaje mi się, że nie mam nic z tego co pan napisał. Mam tylko 3 wejścia jack z tyłu i 2 z przodu, ale zauważyłem 1 rzecz. Jak podłączam słuchawki do monitora to dźwięk jest normalny, bez żadnych trzasków.
  • Poziom 33