Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw karaoke do domu, pomoc w wyborze.

05 Sty 2020 17:43 210 5
  • Poziom 2  
    Witam, jako, że jestem nowy postanowiłem się najpierw przywitać i napisać coś o sobie, bo nie znalazłem tematu do tego. Nazywam się Dawid niepełnosprawny od urodzenia. Jako niepełnosprawny wykonuję muzykę disco polo, śpiewam, piszę teksty, mam swoje kawałki. I potrzebuję pomocy. Jeśli nie ten dział to przepraszam i proszę o przeniesienie. Potrzebuję do domu by sobie ćwiczyć jakiegoś zestawu karaoke. Głośnik, mikron, fajnie by było jakby się dało podkład przez bluetooth puścić. I żeby zestaw był był mobilny łatwy do zabrania. Niestety nie znam się na tym. Idzie coś w fajnego nie drogo kupić do 500 zł, czy jednak większy wydatek mnie czeka? Mojego kolegi kumpel jest Dj i polecił mi za około 400 zł. zestaw Manta SPK5003 GHUL. Że w tej cenie spoko gra. Tylko przeglądając net czytałem, że Manta awaryjna i często się psuje. Co sądzicie nada się czy coś innego możecie polecić i z jakim wydatkiem muszę się liczyć? Sprzęt też będzie używany do słuchania muzyki. Z góry dziękuję za pomoc, przepraszam za błędy i jeszcze raz witam na forum. Pozdrawiam.
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    To ma być jedna kolumna, czy dwie (stereo)?
    Taka w stylu estradowym jak np. ta: https://www.fan.com.pl/pl/p/IGO-System-SSP211...eniowy-kolumna-aktywna/30831?utm_source=ceneo
    czy raczej W stylu zabawkowym ze światełkami w tym stylu: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Manta+SPK5036
    Mikrofon na kablu, czy bezprzewodowy?
    No i kasa. :-) Ile jesteś w stanie max zainwestować? W granicach 500 PLN, poza czymś w stylu: Ibiza, Skytec, czy Mantę, się nie wyjdzie, natomiast na jakąś namiastkę sprzętu PRO, trza by przynajmniej podwoić budżet.