Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zestaw karaoke do domu, pomoc w wyborze.

Davidk1 05 Jan 2020 17:43 1353 5
    Davidk1
    Level 2  
    Witam, jako, że jestem nowy postanowiłem się najpierw przywitać i napisać coś o sobie, bo nie znalazłem tematu do tego. Nazywam się Dawid niepełnosprawny od urodzenia. Jako niepełnosprawny wykonuję muzykę disco polo, śpiewam, piszę teksty, mam swoje kawałki. I potrzebuję pomocy. Jeśli nie ten dział to przepraszam i proszę o przeniesienie. Potrzebuję do domu by sobie ćwiczyć jakiegoś zestawu karaoke. Głośnik, mikron, fajnie by było jakby się dało podkład przez bluetooth puścić. I żeby zestaw był był mobilny łatwy do zabrania. Niestety nie znam się na tym. Idzie coś w fajnego nie drogo kupić do 500 zł, czy jednak większy wydatek mnie czeka? Mojego kolegi kumpel jest Dj i polecił mi za około 400 zł. zestaw Manta SPK5003 GHUL. Że w tej cenie spoko gra. Tylko przeglądając net czytałem, że Manta awaryjna i często się psuje. Co sądzicie nada się czy coś innego możecie polecić i z jakim wydatkiem muszę się liczyć? Sprzęt też będzie używany do słuchania muzyki. Z góry dziękuję za pomoc, przepraszam za błędy i jeszcze raz witam na forum. Pozdrawiam.
  • Helpful post
    DjMapet
    Level 43  
    To ma być jedna kolumna, czy dwie (stereo)?
    Taka w stylu estradowym jak np. ta: https://www.fan.com.pl/pl/p/IGO-System-SSP211...eniowy-kolumna-aktywna/30831?utm_source=ceneo
    czy raczej W stylu zabawkowym ze światełkami w tym stylu: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Manta+SPK5036
    Mikrofon na kablu, czy bezprzewodowy?
    No i kasa. :-) Ile jesteś w stanie max zainwestować? W granicach 500 PLN, poza czymś w stylu: Ibiza, Skytec, czy Mantę, się nie wyjdzie, natomiast na jakąś namiastkę sprzętu PRO, trza by przynajmniej podwoić budżet.