Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

vw passat b5 traci mi moc podczas jazdy przy 3tyś obrotach

krzysiek73 24 Sep 2005 20:01 26598 10
  • #1
    krzysiek73
    Level 11  
    czy ktoś pomoże mi ? mam passata b5 z 1998r w tdi i przodczas jazdy na 4 i 5 biegu przy obrotach ok 3 tyś coś go blokuje jakby tracił siłę i nie mogę go rozpędzić powyżej 130 km na godzinę co się dzieje i co mam robić .Poza tym pali mi sie przy uruchamianiu inspekcja - czy to może być przyczyną tego rodzaju zachowania pojazdu jeśli wiecie jak skasowac inspekcje to odpiszcie dzięki
  • #2
    tomo88
    Level 15  
    sprawdż przepływomierz:D:D to może być to
  • Helpful post
    #3
    stefano11
    Level 21  
    inspekcja pali sie ci dlatego że nie wykonałeś przeglądu:) technicznego auta na serwisie

    A co do braku mocy to jak sie zachowuje auto po braku mocy czy jak obroty ci spadną poniżej 3 to auto rozpędeza sie normalnie do 3 tyś czy nabiera prędkości bardzo leniwie jeśli tak jest to usterka może leżeć po strone zaworu ograniczającego doładowanie może ci się zacinać.

    Trzeba by było podłączyć kompa i zobaczyć jak sie zachowują wartości pomiarowe odpowiadające za ciścienie doładowania.
  • #4
    Slawek J
    Level 30  
    TEz stawiam na przeplywomierz, ktory jest slabym punktem tych silnikow ale najlepiej sprawdzic to poprzez podpiecie go pod komputer.
    Pozdrawiam.
  • #5
    Stefan_25
    Level 12  
    Witam.
    Najlepszym rozwiązaniem jest,zajechać autkiem do warsztatu lub serwisu i oddać w fachwe ręce.Tam pewnie mają tekie coś jak komputer i dadzą sobie z tym rade :)Wymiana przepływomierza moze pomóc ale niezawsze.Osobiście się zetknąłem pare razy z usterką typu auto niema mocy i mała predkość.Wymiana przepływomierza nic niedała a błąd był zypełnie gdzie indziej i przepływomierz został taki jaki był w momencie przyjazdu samochodu.

    Pozdrawiam

    Stefan
  • #6
    danthe
    Level 30  
    Witam !!

    Ostatnio mój kuzyn naprawiał golfa o podobnych objawach. Przyczyną był niedrożny ostatni tłumik wydechu. Najciekawsze było to, że wydech był wymieniany na nowy parę miesięcy wcześniej.

    Powodzenia przy naprawie !!
  • Helpful post
    #7
    pikard
    Level 11  
    Jeśli chodzi o wykasowanie inspekcji to podaje ci co nalezy zrobić: legenda:
    A - ustawianie godzin zegara
    B - ustawienie minut zegara

    auta vw 91-99 oraz skoda fabia, oraz oktavia do 99, seat toledo, leon, ibiza cordoba, arosa, alhambra do 99/2000

    IN01 - Inspekcja
    1. Włączyć zapłon.
    2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
    3. Wyłączyć zapłon.
    4. Zwolnić przycisk [A].
    5. Wcisnąć i zwolnić przycisk [A].
    6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "IN01".
    7. Obracać przycisk [B] do ustawiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "OEL".
    8. Wcisnąć przycisk [A], pojawia się wskazanie
    9. Wcisnąć przycisk [B], pojawia się wskazanie
    10. Włączyć zapłon, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie "INOO".

    IN02 - Inspekcja
    1. Włączyć zapłon.
    2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A].
    3. Wyłączyć zapłon.
    4. Zwolnić przycisk [A].
    5. Wcisnąć i zwolnić przycisk [A].
    6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "IN02".
    7. Obracać przycisk [B] do ustawiania minut zegara cyfrowego w prawo, do momentu gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie
    8. Wcisnąć przycisk [A], pojawia się wskazanie "IN01".
    9. Wcisnąć przycisk [B], pojawia się wskazanie
    10. Powtórzyć czynności kasowania jak dla "OEL".
    11. Włączyć zapłon, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie "INOO".


    auta 99-... audi/seat/skoda/vw
    1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk A,
    2. Włączyć zapłon,
    3. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawia się słowo "SERVICE",
    4. Zwolnić przycisk A,
    5. Obrócić przycisk B w prawo, w celu skasowania wskazania,
    6. Wyłączyć zapłon.

    Jeśli pomogłem to się cieszę. Pozdrawiam
  • #8
    tomo88
    Level 15  
    Najlepiej zajechać do servisu i podpiąć auto pod komputer, lecza samo takie podpięcie i zlokalizowanie usterki ok 100zł a co dopiero ewentualna wymian części.
  • #9
    dormika
    Level 13  
    A może kolega ma za maqło powietrza w kołach?
  • #10
    BestiaSan
    Level 2  
    U mnie bylo podobnie tylko ze zadna lampka inspekcji sie nie swiecila, auto bylo swierzo sprowadzone z holadni po wymianie wszystkich filtrow i zrobienieu rozrzadu wszystko jest ok
  • #11
    gumiś_rzesz
    Level 25  
    Witam
    Jak uda ci się skasować inspekcje tak jak kolega napisał to ja jestem ksiądz. POdłączenie samego kompa też niewiele da jaśli nie wiesz gdzie czego szukać bo błąd przepływomieża wyskakuje bardzo sporadycznie błąd zaworu regulującego doładowanie nigdy nie wyskakuje. Więc musisz jechać nie tam gdzie mają kompa tylko tam gdzie znają się na tych silnikach.
    POZDRAWIAM