Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo s60 d5 d5204t2 - Brak mocy z dołu- potrzebuje wskazówki

08 Sty 2020 19:11 210 7
  • Poziom 6  
    Mam taki błąd

    Położenie A sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki mechanicznej - przekroczona dopuszczalna wartość uczenia. Usterki sygnału/komunikatu magistrali.Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu.


    Auto ma muła z dołu,i bardzo słabo reaguje na gaz.Przy mocniejszym ruszeniu z miejsca potrafi się zadławic i trzeba popuscic gaz i wciskać delikatnie.Przy przekroczeniu 1800obr.dostaje mega kopa i odpycha się już normalnie i jedzie super, ale przy dodaniu jest spore opóźnienie w reakcji.

    Wymieniłem zawór sterowania turbiną bo był nieszczelny i sprawdziłem sztange czy się nie zacina.Auto dopiero kupiłem z takim problemem.

    Pomożecie ?☺
  • Poziom 20  
    MajsterAlfa napisał:
    Mam taki błąd

    Położenie A sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki mechanicznej - przekroczona dopuszczalna wartość uczenia. Usterki sygnału/komunikatu magistrali.Sygnał powyżej dopuszczalnego zakresu.


    Auto ma muła z dołu,i bardzo słabo reaguje na gaz.Przy mocniejszym ruszeniu z miejsca potrafi się zadławic i trzeba popuscic gaz i wciskać delikatnie.Przy przekroczeniu 1800obr.dostaje mega kopa i odpycha się już normalnie i jedzie super, ale przy dodaniu jest spore opóźnienie w reakcji.

    Wymieniłem zawór sterowania turbiną bo był nieszczelny i sprawdziłem sztange czy się nie zacina.Auto dopiero kupiłem z takim problemem.

    Pomożecie ?☺


    Nie gubi podciśnienia na poduszkach silnika aby ?
  • Poziom 6  
    Poduchy bez podciśnień

    Dodano po 40 [minuty]:

    !aaa i jeszcze jedno zapomniałem napisać.Wmomencie kiedy nie przyspiesza i dochodzi do 1800obr i zaczyna przyspieszać z tyłu jest kupa dymu.
    Według mnie albo problem z egr, albo Franc za miedzą wymienił turbina złapał nerwa i sprzedał auto.
    Może źle wyregulowana sztangi?
  • Poziom 20  
    MajsterAlfa napisał:
    Poduchy bez podciśnień

    Dodano po 40 [minuty]:

    !aaa i jeszcze jedno zapomniałem napisać.Wmomencie kiedy nie przyspiesza i dochodzi do 1800obr i zaczyna przyspieszać z tyłu jest kupa dymu.
    Według mnie albo problem z egr, albo Franc za miedzą wymienił turbina złapał nerwa i sprzedał auto.
    Może źle wyregulowana sztangi?


    Nie masz nieszczelności w dolocie ?
  • Poziom 34  
    Ktoś pewno kręcił sztangą, trzeba ponownie ustawić we właściwym miejscu.
  • Poziom 6  
    Na gruszce jest czujnik kopiowania, jak by była źle ustawiona sztanga to nie walił by innym błędem ?
  • Poziom 34  
    Możesz podejrzeć parametry ile jest ile ma być z mapy ? Masz jakiś sprzęt ?
  • Poziom 6  
    Jak wrócę do pracy to podłącze i zerknę w parametry.Teraz jestem na urlopie to mam czas na myślenie. A w robocie czasem bywa różnie ....(szewc bez butów chodzi )