Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo s40 1,9 TD 97r wtryskiwacz sterujacy na ktury cylinder

24 Wrz 2005 22:34 5211 8
  • Poziom 16  
    Witam....nie dawno kupilem Volvo s40 1,9 TD 97r i zaczynaja sie ujawniac bardzo nie pokojace objawy.



    sprawa pierwsza: problem z odpaleniem auta po nocnym postoju, gdy temp jest ok 20 stopni odpala w miare bezproblemowo....gdy temeratura spadnie do okolo 10 stopni trzeba go dlugo krecic, silnik szarpie...wolno wchodzi na obroty ale po paru sekundach czaczyna pracowac juz sam


    sprawa druga: ostatnio odkrecam korek zbiorniczka wyrownawczego a tam slady oleju....nie bylo tego wiec postanowilem poczeklac...dzisiaj bo dynamicznej jezdzie zagladam a tam praktycznie polowa zbirniczka zapchana....po odkreceniu wywalili wode z tym olejem....uszczelka czy peknieta glowica?


    sprawa trzecia: predkosciomierz.....czasami sie zawiesza...prze zwiekszaniu i dodawaniu predkosci nie zawsze wskazuje aktualna pradkosc....zdaza sie ze po zatrzymaniu wskazowka lezy na 20 km/h....rano ide do auta wlaczam zaplon i wskazowka opada tam gdzie byc powinna wiec to chyba nie linka tylko jakis uklad elektroniczny?


    czy ktosmoglby mi pomoc z tymi problemami? moze ktos zna dobry warsztat w okolicach Gliwic ktory podejdzie do sprawy fachowo?



    dziekuje wszystkim za zainteresowanie i pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Co do zapalania to przyjrzeć się musisz świecą żarowym: czy dochodzi do nich napięcie, gdy włączone jest podgrzewanie, a jak tak to czy same świece są sprawne.
    W drugim przypadku sprawdź czy przy pracującym silniku przez zbiorniczek wyrównawczy nie wylatują pęcherze gazu (spaliny),bo jeśli wylatują to czeka cię demonaż głowicy.
  • Poziom 16  
    same swiece sa sprawne.....nie ma zadnych pecherzykow.....:(
  • Poziom 20  
    To dobrze.Wygląda na to że uszczelka i głowica są ok. bo jeżeli coś by było to płyn by ci się zagotował, a to, że jak odkręcisz korek (na gorącym silniku ) to normalne, że wywali ci płyn bo w silnikach jest nadciśnieniowy układ chłodzenia i po prostu jak silnik jest nagrzany to w układzie chłodz. występuje ciśnienie.
  • Poziom 16  
    skoro uszczelka i glowica sa ok to skad ten olej w plynie chlodzacym? jezeli to nieszczelnosc uszczelki to pol biedy ale jesli peknieta glowica to mam duzy problem...czy mozliwie zeby glowica peknela przy dynamicznej jezdzie? nie mam na mysli tutaj zadnego palenia gum tylko szybkie pszyspieszanie i duze predkosci?
  • Spec od samochodów
    Wskazałbym na uszczelkę pod głowicą.
  • Poziom 16  
    dziekuje za szybkie dodpowiedzi.....a czy domyslacie sie co z reszta problemow? co do odpalanie czytalem juz o golfie.....tam jest ten sam problem wiec ten problem ominmy
  • Spec od samochodów
    Prędkościomierz ma sygnał ze skrzyni lub z czujnika ABS-u przedniego koła.
  • Poziom 16  
    myslalem ze problem z predkosciomierzem bedzie powazniejszy a byc moze skonczy sie na wymianie tego czujnika.....dalej nie wiem co zreszta.....czy moze zadzwonic do poprzedniego wlasciciela i zarzadac wyjasnij bo przy sprzedarzy zapewnial ze autko ejst sprawne itd...byltakipewny siebie....a to za duzo rzeczy zaczyna nawalac