Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polsat Cyfrowy - umowa inna niż zamówienie

13 Sty 2020 22:22 177 1
  • Poziom 1  
    Ponieważ przeprowadzałem się, a w nowym miejscu nie ma telewizji kablowej Vectra ani UPC, zmuszony byłem skorzystać z TV satelitarnej. Złożyłem zamówienie gdy trwał jeszcze remont.

    W dniu 1 grudnia 2019 roku otrzymałem potwierdzenie od Cyfrowego Polsatu o złożeniu zamówienia. Potwierdzenie było zgodne z zamówieniem czyli wybrana promocja: Familijny MAX HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + Eleven Spors HD + Polsat Sport Premium (z montażem - smartDOM).

    W dniu 4 grudnia 2019 roku instalator przywiózł trzy dekodery i poprowadził kable od anteny do pomieszczeń. Musiałem dopłacić za spliter. Instalator poinformował mnie, że antena która jest w zestawie jest zbyt mała i używając trzech dekoderów będzie "przycinało". Dopłaciłem więc 120zł do anteny 90cm. Gdy później zorientowałem się w cenach, to doszedłem do wniosku, ze nie dopłaciłem, lecz zapłaciłem ... Rachunek ponad 420zł, no może nie dokładnie, bo rachunku nie otrzymałem. Otrzymałem za to wypełnioną już umowę w której zaznaczone były opcje "zgadzam się..." związane z marketingiem i otrzymywaniem wiadomości itd.

    W dniu 22 grudnia 2019 roku czyli dzień po przeprowadzce i zakończeniu najważniejszego etapu remontu podłączyliśmy główny dekoder. Były nazwy kanałów, nie było obrazu. Nie udało się nic obejrzeć.

    W dniu 23 grudnia 2019 roku zgłaszam problem do Cyfrowego Polsatu.

    W dniu 24 grudnia 2019 roku w południe brak było odpowiedzi ze strony cyfrowego Polsatu. Nie chcieliśmy w święta pozostać bez telewizji, więc zabrałem dekoder i pojechałem do sklepu oferującego Cyfrowy Polsat. Jak się okazało dekoder nie był aktywowany. Dzięki uprzejmości obsługi dekoder został aktywowany.

    W święta okazało się, że nie ma wszystkich kanałów jakie zamówiłem i jakie były w potwierdzeniu zamówienia. Myślałem, że to pomyłka. Napisałem do C.P. Otrzymałem odpowiedź - otrzymałem odpowiedź, że miałem czas 14 dni na odstąpienie od umowy. 30 grudnia 2019 roku zadzwoniła do mnie Pani z C.P. Umówiliśmy się, ze zadzwoni w dniu następnym. Nie zadzwoniła. Wysłałem na ten numer telefonu informacje co zawierało potwierdzenie zamówienia. Cisza. Na tym zakończył się również kontakt e-mail choć pisałem do niech trzykrotnie informując, ze nie chodzi mi o odstąpienie od umowy lecz skorygowanie umowy i listy udostępnionych kanałów zgodnie z moim zamówieniem. Cisza, całkowita ignorancja.

    Czy ktoś miał już taka sytuację? Otrzymałem umowę niezgodną z zamówieniem, nie było możliwości sprawdzenia kanałów, gdyż pierwszy dekoder został aktywowany po 3 tygodniach, a w warunkach remontu trudno porównywać nazwy kanałów z umowy z tymi które zamówiłem.

    To wszystko przypomina jedną wielką paranoje rodem z PRL. Może ktoś coś poradzić, bo ręce mi już opadają. Czy to celowe działania C.P.? Zaczynam podejrzewać, że to zwykłe oszustwo. Zależało mi na Polsat Sport Premium.
  • Poziom 32  
    Sądzę, że nikt na Forum nie rozwiąże tego problemu. W tym wypadku nie ma się co zastanawiać i szkoda czasu oraz energii na samotną walkę z molochem. Pierwszym krokiem powinno być pisemne wezwanie do usunięcia braków pod rygorem wypowiedzenia ze względu na niezgodność z umową. Nie interweniuj sam, ale wydrukuj powyższy tekst jako opis całej sytuacji i zgłoś problem w biurze Rzecznika Konsumenta. Poproś, żeby urząd rzecznika reprezentował Ciebie w sporze z Polsatem. Jestem przekonany, że po tej interwencji cała sprawa "załatwi się" ekspresowo.

    Jeśli natomiast chcesz sam walczyć, polecam jednak klasyczną komunikację z Polsatem. Czyli "papier" i "podkładka" na każdym etapie. Wszelkie infolinie i ustalenia telefoniczne są dość trudne do weryfikacji dla poszkodowanego klienta, natomiast każde nieostrożnie wypowiedziane słowo zostanie skrupulatnie wykorzystywane przeciwko Tobie.