Witam!
Dwa dni temu zakupiłem Renault Megane I 1998r 1.6. Akumulator był w złym stanie, lecz postanowiłem, że się przejadę. Auto normalnie odpaliło, potem pojechałem na zakupy. Po powrocie do auta, nie miało ono nawet siły włączyć zapłonu. Zadzwoniłem po kolegę, żeby odpalić awaryjnie - kolega podpiął pod swój akumulator - poszła iskra, a kable zrobiły się ciepłe. Po tym pojawiła się migająca kontrolka elektroniki i auto mimo prądu nie chciało odpalić. Pomyślałem, że akumulator całkiem padł, więc kupiłem nowy i podłączyłem - niestety nie dało to nic. Dodam, iż nie działa także centralny zamek, immo, światła awaryjne i nie da się zamknąć drzwi z pilota. Teraz słychać kręcenie ale auto nie odpala. Prąd jest w połowie bezpieczników. Koło kierownicy i w skrzynce po prawej stronie maski. Koło akumulatora nie sprawdzałem. Zadne bezpieczniki koło kierownicy nie są spalone, lecz do połowy z nich nie dochodzi prąd. Co to może być?
Bardzo proszę o pomoc.
Dwa dni temu zakupiłem Renault Megane I 1998r 1.6. Akumulator był w złym stanie, lecz postanowiłem, że się przejadę. Auto normalnie odpaliło, potem pojechałem na zakupy. Po powrocie do auta, nie miało ono nawet siły włączyć zapłonu. Zadzwoniłem po kolegę, żeby odpalić awaryjnie - kolega podpiął pod swój akumulator - poszła iskra, a kable zrobiły się ciepłe. Po tym pojawiła się migająca kontrolka elektroniki i auto mimo prądu nie chciało odpalić. Pomyślałem, że akumulator całkiem padł, więc kupiłem nowy i podłączyłem - niestety nie dało to nic. Dodam, iż nie działa także centralny zamek, immo, światła awaryjne i nie da się zamknąć drzwi z pilota. Teraz słychać kręcenie ale auto nie odpala. Prąd jest w połowie bezpieczników. Koło kierownicy i w skrzynce po prawej stronie maski. Koło akumulatora nie sprawdzałem. Zadne bezpieczniki koło kierownicy nie są spalone, lecz do połowy z nich nie dochodzi prąd. Co to może być?
Bardzo proszę o pomoc.