Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co proponujecie do fiata seicento? jaki sub+zmacniacz? itp

Trollu 25 Wrz 2005 23:14 1287 8
  • #1 25 Wrz 2005 23:14
    Trollu
    Poziom 10  

Moj post jest do tych co maja chwile czasu by udzielic mi odpowiedzi.
    Chcialbym do bagaznika wrzucic jakas fajna tube lecz nie wiem co bedzie fajnie gralo a dodatkowo w miare malo kosztowalo.
    Nie mam tuby nie mam wzmcniacza teraz bede to kupowal
    Radio posiadam first 4x60W i odziwo wydaje sie ze to chlam ale bardzo fajnie smiga aaaaa i moc nie jest oszukana sprawdzalem ;)
    Co kupic? 30 cm glosnik tylko jaki i samemu tworzyc tube? (jestem stolarzem-meblarzem)czy kupic gotowca na alegro?
    jaki wzmcniacz? co do grania chcialbym zeby to byl ładny głeboki niski ton a nie jakies tam pukanie ma to fajnie chodzic :]
    najchetniej skontaktowałbym sie z kims na gg
    z góry thx

0 8
  • #2 25 Wrz 2005 23:24
    boster1
    Poziom 11  

nie jest to czasem zły dział na takie rzeczy ?? Kolego skorzystaj z opsji szukaj a jak chcesz zadawać pytania jako nowe posty to nie w tym dziale... moderator powinien zadziałac

0
  • #3 25 Wrz 2005 23:35
    kraz73
    Poziom 27  

Trollu napisał:
    Moj post jest do tych co maja chwile czasu by udzielic mi odpowiedzi.
    Chcialbym do bagaznika wrzucic jakas fajna tube lecz nie wiem co bedzie fajnie gralo a dodatkowo w miare malo kosztowalo.
    Nie mam tuby nie mam wzmcniacza teraz bede to kupowal
    Radio posiadam first 4x60W i odziwo wydaje sie ze to chlam ale bardzo fajnie smiga aaaaa i moc nie jest oszukana sprawdzalem ;)
    Co kupic? 30 cm glosnik tylko jaki i samemu tworzyc tube? (jestem stolarzem-meblarzem)czy kupic gotowca na alegro?
    jaki wzmcniacz? co do grania chcialbym zeby to byl ładny głeboki niski ton a nie jakies tam pukanie ma to fajnie chodzic :]
    najchetniej skontaktowałbym sie z kims na gg
    z góry thx