Witam,
od 2ów miesięcy bezskutecznie próbuje zdiagnozować usterki w aucie, mechanicy wymieniają części i problem wraca.
Zaczęło się 2 miesiące temu od załadowania akumulatora. Po włożeniu akumulatora, auto zaczęło mieć problem z zapaleniem, ale tylko na rozgrzanym silniku. Gdy ostygł normalnie palił. Kontrola CHECK wykazała błąd przepływomierza i czujnik wału korbowego (nieciągły).
Został wymieniony akumulator. Auto zaczęło normalnie odpalać na ciepłym silniku, na zimnym też nie było problemu (a były już przymrozki).
ALE podczas jazdy lekko go dusiło na wolnych obrotach i np. stojąc w korku/lekko się tocząc, gasł. Zapalała się kontrola akumulatora i od razu odpalał.
Wymienili przepływomierz.
Auto przestało gasnąć w trakcie jazdy, ALE WRÓCIŁA POPRZEDNIA USTERKA, nie chciało zapalić na rozgrzanym silniku, za zimnym paliło idealnie.
Wymieniony czujnik wału korbowego.
Auto zaczęło zapalać na ciepłym silniku, ALE NIE CHCE ZAPALIĆ NA ZIMNYM już przy temp. ok 0 st. Kręcę go z 8 razy i zapala. Zapala się CHECK, który po 1 jeździe gaśnie (wcześniej nawet po wyjęciu akumulatora nie gasł). Sprawdziłam ten check- przepływomierz i czujnik wału korbowego (które zostały wymienione).
CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC W TYM DZIWNYM PRZYPADKU, BO MAM JUŻ DOŚĆ!!??
od 2ów miesięcy bezskutecznie próbuje zdiagnozować usterki w aucie, mechanicy wymieniają części i problem wraca.
Zaczęło się 2 miesiące temu od załadowania akumulatora. Po włożeniu akumulatora, auto zaczęło mieć problem z zapaleniem, ale tylko na rozgrzanym silniku. Gdy ostygł normalnie palił. Kontrola CHECK wykazała błąd przepływomierza i czujnik wału korbowego (nieciągły).
Został wymieniony akumulator. Auto zaczęło normalnie odpalać na ciepłym silniku, na zimnym też nie było problemu (a były już przymrozki).
ALE podczas jazdy lekko go dusiło na wolnych obrotach i np. stojąc w korku/lekko się tocząc, gasł. Zapalała się kontrola akumulatora i od razu odpalał.
Wymienili przepływomierz.
Auto przestało gasnąć w trakcie jazdy, ALE WRÓCIŁA POPRZEDNIA USTERKA, nie chciało zapalić na rozgrzanym silniku, za zimnym paliło idealnie.
Wymieniony czujnik wału korbowego.
Auto zaczęło zapalać na ciepłym silniku, ALE NIE CHCE ZAPALIĆ NA ZIMNYM już przy temp. ok 0 st. Kręcę go z 8 razy i zapala. Zapala się CHECK, który po 1 jeździe gaśnie (wcześniej nawet po wyjęciu akumulatora nie gasł). Sprawdziłam ten check- przepływomierz i czujnik wału korbowego (które zostały wymienione).
CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC W TYM DZIWNYM PRZYPADKU, BO MAM JUŻ DOŚĆ!!??