Witam wszystkich szukałem po forum podobnych tematów niestety nie udało mi się rozwiązać mojego problemu dlatego proszę o waszą pomoc.
Samochód citroen c4 2005 rok silnik 1.6HDI 90km 9HX oryginalnie turbina bez geometrii bez FAPA.
Problem polega na 0 sterowaniu sztangą turbiny w wartościach rzeczywistych doładowanie nie zwiększa się sztanga turbiny nie rusza się.
-Gruszka turbiny sprawna po podaniu zewnętrznego podciśnienia działa płynnie nie blokuje się - ruszając ją "ręcznie" ładowanie turbiny jest samochód ma moc.
-Skrzynka BSM bezpiecznik F10 30A sprawny dochodzi do niego napięcie
-Wtyczka za silnikiem przy elektrozaworze turbiny po zapłonie na brązowym przewodzie napięcie 12,5v na zielonym 0,20 ( kable sprawdzane pojedynczo z masą)
-Wymieniony na nowy elektrozawór ciśnienia z Febiego ( 2 razy go podmieniałem w sklepie )
-Podciśnienia sprawdzone drożne oraz szczelne wraz z pompka vacum
Błąd po długiej jeździe od skasowania wywala :
P0243 = zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania zakłócenie działania .
EGR , przeplywka działa .
Samochód citroen c4 2005 rok silnik 1.6HDI 90km 9HX oryginalnie turbina bez geometrii bez FAPA.
Problem polega na 0 sterowaniu sztangą turbiny w wartościach rzeczywistych doładowanie nie zwiększa się sztanga turbiny nie rusza się.
-Gruszka turbiny sprawna po podaniu zewnętrznego podciśnienia działa płynnie nie blokuje się - ruszając ją "ręcznie" ładowanie turbiny jest samochód ma moc.
-Skrzynka BSM bezpiecznik F10 30A sprawny dochodzi do niego napięcie
-Wtyczka za silnikiem przy elektrozaworze turbiny po zapłonie na brązowym przewodzie napięcie 12,5v na zielonym 0,20 ( kable sprawdzane pojedynczo z masą)
-Wymieniony na nowy elektrozawór ciśnienia z Febiego ( 2 razy go podmieniałem w sklepie )
-Podciśnienia sprawdzone drożne oraz szczelne wraz z pompka vacum
Błąd po długiej jeździe od skasowania wywala :
P0243 = zawór elektromagnetyczny ciśnienia doładowania zakłócenie działania .
EGR , przeplywka działa .