Czy wszystkie falowniki potrzebują zmiany ustawień do włączenia rezystora hamowania?
Czasami między są 3 zaciski do rezystora, - a + jest mostek itp. i do + i PB podłącza się rezystor? Do czego służy ten mostek? Jak są zaciski wyprowadzone do rezystora to znaczy że chooper jest wbudowany?
Przy hamowaniu na rezystorze napięcie powinno narastać i prąd przez moment hamowania? Czy to napięcie AC czy DC? Myślałem że DC ale miernik TRMS na AC też pokazuje wartości?
Jak jest odwrotnie to jest coś z ustawieniami czy uszkodzony moduł hamowania?
Czasami między są 3 zaciski do rezystora, - a + jest mostek itp. i do + i PB podłącza się rezystor? Do czego służy ten mostek? Jak są zaciski wyprowadzone do rezystora to znaczy że chooper jest wbudowany?
Przy hamowaniu na rezystorze napięcie powinno narastać i prąd przez moment hamowania? Czy to napięcie AC czy DC? Myślałem że DC ale miernik TRMS na AC też pokazuje wartości?
Jak jest odwrotnie to jest coś z ustawieniami czy uszkodzony moduł hamowania?