Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przekaźnik 4 piny - Zmiana biegunowości

29 Sty 2020 17:33 213 12
  • Poziom 5  
    Witam, jak zmienić biegunowość przekaźnika 4 pin 30,85,86,87 ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 43  
    Czy przekaźnik ma biegunowość. Prosty (taki jest zapewne ten ze zdjęcia) czyli złącze + cewka nie ma przecież biegunowości. Nie jest istotne gdzie podłączysz "+" i "-" do cewki jak i do złącza. No chyba, że jest półprzewodnikowy.
  • Poziom 5  
    Hm nie znam się za bardzo, mam problem z podłączeniem lampy led pod światła drogowe, ponieważ lampa w moim samochodzie jest sterowana minusem a nie plusem i potrzebuje to jakoś odwrócić. Przekaźnik 4 piny - Zmiana biegunowości

Dodano po 2 [minuty]:

Gdy mam podłączone tak jak na rysunku powyżej, to działa to tak : światła wyłączone led swieci a nie powinien, światła mijania normalnie a jak włączę drogowe to zaświeca leda czyli wszystko prawidłowo. Problem jest z tym ze gdy są wyłączone to lampa swieci
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 43  
    Nic z Twojego posta nie rozumiem, lampa led pracuje w jakim charakterze, jako oświetlenie dzienne?
  • Poziom 5  
    Ok od początku. Potrzebuje podłączyć Belkę led pod światła drogowe. Mam do niej wiązkę i jak podłączam tego leda tak jak na schemacie powyżej to :
    Gdy mam światła wyłączone to belka się swieci a nie powinna.
    Gdy mam światła w pozycji mijania to działa czyli dobrze, jak włączam drogę to się zaświeca tez dobrze. Problem jest z tym ze gdy są wyłączone to ona swieci.
    W moim samochodzie ( toyota) sterowanie lamp odbywa się za pomocą - (minusa).
    Jak podłączę ta sama Belkę tak samo jak na schemacie do innego samochodu np opel to wszystko działa jak powinno.