Witam podczas jazdy zapaliła się spirala dodałem gazu zaczol szarpać klekotac i zgasł po ciężkich próbach zapali i jechałem kawałek zgasł już nie zapalił na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwoym gdzie szukać rozwiązania??
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereForddd wrote:Zakładam, że to Mk3 jest?na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania??
Forddd wrote:Ten błąd to błąd sugerujący działanie jednoczesne czujników hamulca i przyspieszenia - jeżeli dobrze to tłumaczę, bo nie spotkałem się w praktyce z tym błędem. Nie chcę tu się jednoznacznie wypowiadać...chce zapalić blad p2299 z niski ciśnienie w układzie i o co kaman teraz
Forddd wrote:Ten błąd to błąd sugerujący działanie jednoczesne czujników hamulca i przyspieszenia - jeżeli dobrze to tłumaczę, bo nie spotkałem się w praktyce z tym błędem. Nie chcę tu się jednoznacznie wypowiadać...chce zapalić blad p2299 z niski ciśnienie w układzie i o co kaman teraz
Forddd wrote:Ten błąd to błąd sugerujący działanie jednoczesne czujników hamulca i przyspieszenia - jeżeli dobrze to tłumaczę, bo nie spotkałem się w praktyce z tym błędem. Nie chcę tu się jednoznacznie wypowiadać...chce zapalić blad p2299 z niski ciśnienie w układzie i o co kaman teraz
wojciechjanusz wrote:Znając życie zmieniałeś pompę i wtryski kupione na wiarę gdzieś w sieci, że regenerowany i sprawne. Tak myślę, bo ceny w autoryzowanych warsztatach są dwa razy wyższe niż te na Allegro. Regeneracja pompy w dobrym warsztacie to koszt 1.800-2.500, wtryskiwacza ok.500 zł. Czyli prawidłowa naprawa układu wtryskowego przekracza wartość auta...
Z takiego warsztatu dostajesz wydruk testów pompy na czterech stronach A4, test przed naprawą i po naprawie, z numerem pompy, datą i godziną testów we wszystkich stanach pracy pompy. I wiesz co masz. A pompa kupiona w sieci - owszem - ładnie wygląda, ale czy jest zregenerowana na oryginalnych częściach i prawidłowo skontrolowana - to wątpię. Podobnie jest z wtryskiwaczami - pchają do nich jakieś nieoryginalne części z Włoch, Chin lub Turcji albo po prostu myją stare w myjce - i to ma regeneracja. Ile to już razy ja widziałem takie rzeczy...
Teraz są trzy możliwości:
- niesprawne wtryski z olbrzymimi przelewami (najbardziej prawdopodobne),
- niesprawna pompa,
- uszkodzony zawór IMV w pompie (najmniej prawdopodobne).
Jest sporo innych możliwości związanych z blokowaniem przepływu paliwa do pompy, no ale grzebane było w pompie i w tryskach, więc tu trzeba szukać przyczyny.
Spróbuj może sprawdzić przelewy podczas kręcenia rozrusznikiem lub podczas pracy na plaku. Nie chodzi tu o konkretne wartości (bo nie mają one znaczenia przy takim sprawdzaniu), ale o ich szacunkową ocenę: czy są wyrównane na wszystkich wtryskiwaczach i czy nie są po prostu olbrzymie.
Od tego bym zaczął. Jeżeli wtryski nie byłyby podejrzane - zacząłbym dopiero wtedy myśleć o pompie.