Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ekspres do kawy Krups EA82FE - opróżnij pojemnik z kawą

norvik 01 Feb 2020 19:26 1584 5
  • #1
    norvik
    Level 14  
    Witam.
    Szukałem informacji na temat zmiany czasu pracy młynka, i znalazłem jak wejść do menu serwisowego.
    Wcisnąłem prog, oraz włączyłem wtyczkę do prądu (wyjmując wcześniej pojemnik z wodą, pojemnik z zużytą kawą, i pojemnik ten na dole pod szklankami).
    Pokazały mi się 5 kwadratów, niczego nie naciskając wyjąłem wtyczkę z kontaktu (nie wiedziałem co zrobić z tymi kwadratami). Po powkładaniu pojemników i włączeniu pokazuje mi abym opróżnij pojemnik z kawą, no i cały czas to samo.
    Przed tym nieszczęsnym wejściem do menu serwisowego, wszystko działało.
    Proszę Was o pomoc. Jutro nie będzie porannej kawy, a to koszmar

    Pozdrawiam
  • #2
    nioop

    Home appliances specialist
    Z boku masz pojemnik na odpady i szufladę czy tylko pojemnik ?

    Ekspres odrazu po włączeniu prosi o opróżnienie czy też spuszcza tłok na dół i wówczas pokazuje się komunikat ?
  • #3
    norvik
    Level 14  
    nioop wrote:
    Z boku masz pojemnik na odpady i szufladę czy tylko pojemnik ?

    Ekspres odrazu po włączeniu prosi o opróżnienie czy też spuszcza tłok na dół i wówczas pokazuje się komunikat ?


    Witam.
    Z boku jest tylko pojemnik na odpady. Po włączeniu od razu prosi o włożenie pojemnika , nic wiecej nie robi, a pojemnik jest zamontowany. Tak jakby tego pojemnika nie widział.
    Pozdrawiam
  • #4
    nioop

    Home appliances specialist
    Może to przypadek ale czy takie podstawy jak sprawdzenie ciągłości przewidzenia mikrowlacznika pojemnika zostały sprawdzone ?
  • #5
    norvik
    Level 14  
    nioop wrote:
    Może to przypadek ale czy takie podstawy jak sprawdzenie ciągłości przewidzenia mikrowlacznika pojemnika zostały sprawdzone ?


    Tak wiem, powinno się od tego zacząć ale.... sprzęt jest na gwarancji, kupiony 13 stycznia (może to pechowa data), nie chcę go rozbierać.
    Myślałem że może coś pogrzebałem w menu serwisowym, ale nawet w niego nie wszedłem.
    Zrobiłem reset, ale nadal chce ten pojemnik.
    Trudno, pakuję w karton, i oddam do naprawy gwarancyjnej.

    Dziękuję za wszystkie sugesie.
    Pozdrawiam
  • #6
    norvik
    Level 14  
    Witam ponownie.
    Expres naprawiony przez serwis gwarancyjny, no i diagnoza "kalibracja młynka".
    Pozdrawiam