Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi a3 1.9tdi alh - Wymiana rozrządu 1.9tdi 90km alh

03 Lut 2020 10:47 345 3
  • Poziom 8  
    Dzien dobry
    Postanowiłem wymienić rozrząd w swoim audi . Po wymianie i obrotem silnik okazało się że znaki się przestawiły i zaczął się problem . Ściągałem pokrywę zaworów zablokowałem wałek pierwsze popychacze w górze pompa zablokowana i problem brak znaku na kole zamachowym. Znalazłem znak na kole pasowym złożyłem obrucilem niby wszystko było oki ale jak zapaliłem auto było słychać wyraźne stuki ustawienie kąta wtrysku nic nie pomogło . Postanowiłem dalej szukać znaku gmp na kole zamachowym i po wkręceniu świecy i sprawdzenia tłoka na gmp i znalazła się kreska na kole zamachowym ale nie zgadzała się z kołem pasowym . Postanowiłem założyć na znaku z koła zamachowego i przy obrocie okazało się że obruce 7 ząbków i prawdopodobnie zawory blokują . Teraz już nie wiem jak mam ustawiać czy ktoś może ma jakiś pomysł ? Może uszkodzony jest klinek na kole pasowym .? Audi a3 1.9tdi alh - Wymiana rozrządu 1.9tdi 90km alh Audi a3 1.9tdi alh - Wymiana rozrządu 1.9tdi 90km alh
  • Poziom 43  
    Na pewno ustawiłeś prawidłowo rozrząd przed wymianą paska?
    Link
  • Poziom 32  
    W tych silnikach koło zębate wału korbowego lubi sobie dostać luzu... Stad przemieszczenie punktów i raczej bym zwalał tą zębatkę sprawdzić czy nie wytłukło wału lub zębatki na ścięciu...

    Choć pamiętam jak kolega miał podobnie w 2.0 Pb to był pęknięty wał...
  • Poziom 8  
    PITERRR napisał:
    Na pewno ustawiłeś prawidłowo rozrząd przed wymianą paska?
    Link
    .
    Tak chociaż tak jak pisałem raz było coś nie tak ale auto odpaliło i jak ręcznie kręciłem było wszystko ok tylko coś lekko stukało to odrazu poprawka była