Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renault - Renault Master 2.3 163 BITURBO BRAK MOCY

dario113 04 Feb 2020 15:52 8691 7
Automation24.pl
  • #1
    dario113
    Level 11  
    Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
  • Automation24.pl
  • #2
    jurekk55
    Level 36  
    Może. Jednak po rzeźbieniu układu paliwowego , najpierw wykonanie procedur fabrycznych.
  • Automation24.pl
  • #3
    dario113
    Level 11  
    możesz bardziej ,sprecyzować odpowiedz " najpierw wykonanie procedur fabrycznych"
    wtryski i pompa nowe po adaptacji układ paliwowy wyczyszczony filtry nowe dpf sprawdzony turbiny sprawdzone jakie jeszcze procedury fabryczne można zrobić żadnych błędów
  • #4
    Bartek sajgon
    Level 1  
    Kolego poradziłeś sobie z problemem . Dotknął mnie ten sam problem.
  • #5
    michalhaba
    Level 2  
    Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania podmienione, czujnik ciśnienia spalin podmieniony, dpf rozkręcony, sugestie?
  • #6
    robest
    Level 2  
    Witam coś udało się zrobić z tym doładowaniem bo mam ten sam problem
  • #7
    michalhaba
    Level 2  
    Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,.
  • #8
    spolstransport
    Level 1  
    michalhaba wrote:
    Tak, w moim przypadku totalny banał, pompka podciśnienia sprawdzana była z przewodu do serwa, okazało się że ten cienki króciec co idzie na turbiny zapychał się czymś taką mazią brązową, czyszczenie pomogło,.



    Witaj możesz podesłać jakieś zdjęcie gdzie tego szukać ? O który przewód chodzi.
    I jak sprawdzić ta pompkę podciśnienia.
    Z góry dzięki za podpowiedź.