Witam chciałbym zautomatyzować swój dom około 120 m2, 3 poziomy. Mam pomysł i pewną wizję jednak jestem dość zielony w tematach smarthome, dlatego prosiłbym o porady i wskazówki którymi drogami się kierować aby uzyskać wymarzony efekt i jako, że się nie znam, opiszę funkcjonaliści jakie chciałbym mieć a wy lepiej zorientowani w temacie forumowicze, mam nadzieję doradzicie mi w tym przedsięwzięciu
Tedy zaczynajmy !
Cały SmartHome chciałbym, żeby działał na wewnętrznym serwerze domowym, wszystkie rozwiązania, które wymagają stałego dostępu do internetu odpadają (chodzi mi o urządzenia które po stracie internetu tracą swoją smart funkcjonalność). Całe oświetlenie ma być smart (wszystkie żarówki), oprócz tego efekt oświetlenia w salonie miałby wyglądać tak: https://www.youtube.com/watch?v=_qQ9npRY0wM da się taki efekt uzyskać na innych żarówkach niż Philips Hue ? Również interesowałaby mnie opcja sterowania głosem (zapalenie, ściemnienie, zmiana koloru żarówek). Sterowanie wszystkimi elementami SmartHome miałoby się odbywać poprzez komendy głosowe (asystent Google tudzież inny). Oprócz tego chciałbym w każdym pokoju mieć nagłośnienie jak i mikrofon w celu puszczania muzyki, ale również wykonywania rozmów np. przez swój telefon (Android PocophoneF1) albo aplikację tylko do tego celu (Google Voice/Skype/VoiP? [najlepiej tańszą