Podaj rocznik auta.
Podaj model oryginalnego fabrycznego radia jego widok od tyłu przodu plakietka znamionowa.
Plus zdjęcia przewodów wychodzących do radia z samochodu.
Ewentualnie zerknij na film i dane z załącznika.
Jeśli w nowym radio masz takie okablowanie jak poniżej i masz tam pomarańczowo czarny przewód jak na zdjęciu poniżej...
To podepnij go pod pin 11
U ciebie powinien być tam przewód. (zdjęcie poglądowe)
Witam.Zadziałalem więc zgodnie z opisem,lecz brak rezultatu.Nie wiem gdzie tkwi problem że nie mogę "przyuczyć" panelu chińczyka do kierownicy,wyskakuje mi komunikat nieudany zapis.Zastanawia mnie czy oby na pewno jeden przewód z radia mógł sterować kierownicą multimedialną skoro na jej kości jest pięć przewodów.
Na 2 zdjęciu pokazałeś wtyczkę od czego ona jest podeśluj zdjęcie od frontu. Wcześniej pisałeś że masz identyczne wiązki przewodów znaczy się z obu zdjęć czyli od nowego radia i to co na 2 zdjęciu też. Podeślij swoje zdjęcie tych wtyczek wpinanych do radia oryginalnego co wychodzą z samochodu.
To 1 zdjęcie to nalepka z radia 7018B tam masz niby 8 opisanych pinów dla wtyczki ISO A a na moim 1 zdjęciu jest 6 przewodów dla tego to okablowanie też podeślij zdjęcie dla jasności.
Jeśli masz kierownice oryginalną z przyciskami do sterowania to raczej okablowanie przy zielonej wtyczce powinieneś mieć obecne w przeciwieństwie do tego co jest na 2 moim zdjęciu.
To 2 zdjęcie z wtyczką troche przepaliło ten przewód ze skraju ale to chyba brązowy tak ?
A reszta kolorów to :
Fiolet z czarnym paskiem
Żółty
Brązowy
I dwa czarne wychodzące z jednego pina?
Kość pokazana na zdjeciu to kość od kierownicy przewody to:
biały
dwa czarne spięte w jeden pon
fioletowy
żółty
Nie odpuszczam i spróbowałem podłączyć masę do dwóch czarnych z jednego pnia oraz żółty do pomarańczowego (key) z radia.Zaprogramowalem (vol+)(vol-)oraz pozostałe komunikat poszczególnych przycisków - zapis udany,byłem happy że w końcu się udało a tu zaskok gdyż wszystkie przyciski z kierownicy dają głośniej.
Wtyczki radia są prawidłowo podpiete, problem to jak ogarnąć przewody z kierownicy,może spróbować zamiast żółtego jak podpowiadales inne piny.Chyba coś nie upale mam nadzieję
Witam wszystkich.
Chciałbym podpiąć się do tematu. Mam ten sam problem ze sterowaniem z kierownicy tylko w Mondeo MK3. Też posiadam radio 7018b i podczas programowania przycisków wciskam np. vol+ na radiu i na pilocie na radiu podświetla mi się przycisk, klikam zapisz i już nic więcej nie mogę zrobić. Tak jakby blokuje się. Dopiero po wciśnięciu przycisku reset mogę coś zrobić. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję
Panowie, chciałbym odgrzać temat, a w szczególności poprosić o radę użytkownika gradek83. Mianowicie: Mam chińczyka, którego podpięcie wygląda następująco:
Mam także oryginalną instalację seata ibizy z funkcją sterowania i radiem alana poza kostkami iso jest także wtyczka na której znajduje się: pin 1 - line out - L pin 3 - ground pin 7 line out - R pin 11 - sterowanie radiem z kierownicy
Podłączyłem pin 11 pod sterowanie chińczyka a pin 3 pod uziemienie radia. W menu uczenia się radia wyłapuje sygnał z vol+ natomiast po próbie przyuczenia vol- pokazuje podobne wartości napięcia jak przy col+. Dochodzi do tego, że zawsze jest tylko VOL+. Pytanie, czy masz wiedzę, czy bez connects2, ma to prawo działać?