Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie kierownicy do radia chińskiego

06 Lut 2020 21:18 4374 11
  • Poziom 8  
    Witam. Proszę o pomoc w podłączeniu kierownicy Seat Ibiza 6l do chińskiego radia 2DIN 7018B.
  • Poziom 39  
    Podaj rocznik auta.
    Podaj model oryginalnego fabrycznego radia jego widok od tyłu przodu plakietka znamionowa.
    Plus zdjęcia przewodów wychodzących do radia z samochodu.
    Ewentualnie zerknij na film i dane z załącznika.


    Link


    Jeśli w nowym radio masz takie okablowanie jak poniżej i masz tam pomarańczowo czarny przewód jak na zdjęciu poniżej...
    Podłączenie kierownicy do radia chińskiego
    To podepnij go pod pin 11
    Podłączenie kierownicy do radia chińskiego
    U ciebie powinien być tam przewód. (zdjęcie poglądowe)
  • Poziom 8  
    Rok Seata 2006, oryginalne radio Alana,niestety już go nie mam było uszkodzone.Wiązki przewodów mam identyczne jak na zdjęciu które zamieścileś.
  • Poziom 39  
    No to działaj zgodnie z opisem.
  • Poziom 8  
    Witam.Zadziałalem więc zgodnie z opisem,lecz brak rezultatu.Nie wiem gdzie tkwi problem że nie mogę "przyuczyć" panelu chińczyka do kierownicy,wyskakuje mi komunikat nieudany zapis.Zastanawia mnie czy oby na pewno jeden przewód z radia mógł sterować kierownicą multimedialną skoro na jej kości jest pięć przewodów.
  • Poziom 39  
    Na 2 zdjęciu pokazałeś wtyczkę od czego ona jest podeśluj zdjęcie od frontu. Wcześniej pisałeś że masz identyczne wiązki przewodów znaczy się z obu zdjęć czyli od nowego radia i to co na 2 zdjęciu też. Podeślij swoje zdjęcie tych wtyczek wpinanych do radia oryginalnego co wychodzą z samochodu.
    To 1 zdjęcie to nalepka z radia 7018B tam masz niby 8 opisanych pinów dla wtyczki ISO A a na moim 1 zdjęciu jest 6 przewodów dla tego to okablowanie też podeślij zdjęcie dla jasności.
    Jeśli masz kierownice oryginalną z przyciskami do sterowania to raczej okablowanie przy zielonej wtyczce powinieneś mieć obecne w przeciwieństwie do tego co jest na 2 moim zdjęciu.

    To 2 zdjęcie z wtyczką troche przepaliło ten przewód ze skraju ale to chyba brązowy tak ?

    A reszta kolorów to :
    Fiolet z czarnym paskiem
    Żółty
    Brązowy
    I dwa czarne wychodzące z jednego pina?
  • Poziom 8  
    Kość pokazana na zdjeciu to kość od kierownicy przewody to:
    biały
    dwa czarne spięte w jeden pon
    fioletowy
    żółty
    Nie odpuszczam i spróbowałem podłączyć masę do dwóch czarnych z jednego pnia oraz żółty do pomarańczowego (key) z radia.Zaprogramowalem (vol+)(vol-)oraz pozostałe komunikat poszczególnych przycisków - zapis udany,byłem happy że w końcu się udało a tu zaskok gdyż wszystkie przyciski z kierownicy dają głośniej.
  • Poziom 39  
    Podeślij zdjęcia wtyczek jakie wpinałeś do fabrycznego radia.
    I zdjęcie samej kierownicy.
  • Poziom 8  
    Wtyczki radia są prawidłowo podpiete, problem to jak ogarnąć przewody z kierownicy,może spróbować zamiast żółtego jak podpowiadales inne piny.Chyba coś nie upale mam nadzieję
  • Poziom 39  
    Oki widzę że nie chcesz współpracować tak więc powodzenia z wtykaniem przewodów jak popadnie.
  • Poziom 1  
    Witam wszystkich.
    Chciałbym podpiąć się do tematu. Mam ten sam problem ze sterowaniem z kierownicy tylko w Mondeo MK3. Też posiadam radio 7018b i podczas programowania przycisków wciskam np. vol+ na radiu i na pilocie na radiu podświetla mi się przycisk, klikam zapisz i już nic więcej nie mogę zrobić. Tak jakby blokuje się. Dopiero po wciśnięciu przycisku reset mogę coś zrobić. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję
  • Poziom 2  
    Panowie, chciałbym odgrzać temat, a w szczególności poprosić o radę użytkownika gradek83. Mianowicie:
    Mam chińczyka, którego podpięcie wygląda następująco:
    Podłączenie kierownicy do radia chińskiego

    Mam także oryginalną instalację seata ibizy z funkcją sterowania i radiem alana
    poza kostkami iso jest także wtyczka na której znajduje się:
    pin 1 - line out - L
    pin 3 - ground
    pin 7 line out - R
    pin 11 - sterowanie radiem z kierownicy
    Podłączenie kierownicy do radia chińskiego

    Podłączyłem pin 11 pod sterowanie chińczyka a pin 3 pod uziemienie radia. W menu uczenia się radia wyłapuje sygnał z vol+ natomiast po próbie przyuczenia vol- pokazuje podobne wartości napięcia jak przy col+. Dochodzi do tego, że zawsze jest tylko VOL+.
    Pytanie, czy masz wiedzę, czy bez connects2, ma to prawo działać?