Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gazomierz "buczy" w trakcie używania sprzętu AGD.

07 Lut 2020 17:09 510 20
  • Poziom 3  
    Cześć, Panowie od pewnego czasu mam dziwny problem z brzęczącym gazomierzem, dzieje się tak gdy w kuchni używam jakiegoś sprzętu który powoduje wzrost obciążenia instalacji elektrycznej , np. czajnik. Jestem kompletnie zielony w temacie instalacji elektrycznej i gazowej...
    Macie może jakiś pomysł czy jest to spowodowane?
    Gazownia nie stwierdziła usterki, na poniedziałek umówiony jestem z elektrykiem.
  • Poziom 33  
    Dosyć ciekawe, ale chaotycznie napisane. Buczy miernik gazu- przy włączonej kuchni elektrycznej? Sprecyzuj twoje pojęcie>gazomierz.
  • Poziom 3  
    Tak, chodzi o gazomierz(Gazomierze, Miechowy BK-G4M /130 V1,2 INTERGAZ) - skopiowane że strony producenta.

Zaczyna wydawać dziwny dźwięk (buczenie/ bzyczenie) podobne do tego który wydają transformatory. W czasie używania czajnika, piekarnika lub zmywarki. Wyczuwalne są przy tym wibracje przy dotknięciu go. Brzmi to abstrakcyjnie. Jednakże jest to niepokojące chyba. Później załączę filmik na którym słuchać ten dźwięk.
  • Poziom 33  
    Naprawdę ciekawe- tym bardziej że nie jest do elektryki podłączony.
  • Poziom 42  
    kot mirmur napisał:
    Naprawdę ciekawe- tym bardziej że nie jest do elektryki podłączony.
    Nie takie pewne. Oczywiście nie powinien być, ale może akurat ktoś np. przewód ochronny podłączył do rury gazowej, a z braku dobrego "zera" rura gazowa zapewnia to połączenie.
  • Poziom 3  
    Tak jak mówisz , nie jest. W bloku na pewno jest stara instalacja elektryczna. Z tym że nie rozumiem jaki miałoby to wpływ na gazomierz i dzwięki dochodzące z niego, o ile w przypadku używania jakiegoś odbiornika gazu byłoby to zrozumiałe to buczenie powodowane używaniem sprzętu AGD to magia...
  • Poziom 3