Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odzysk danych programem Testdisk Win 10

07 Lut 2020 21:05 333 8
  • Poziom 9  
    Proszę o pomoc w zakresie użycia programu Testdisk, z góry zaznaczam że jestem totalnym laikiem i proszę o wyrozumiałość jeśli moje zapytania będą niezrozumiałe. Na skutek braku napięcia, lub po aktualizacji windows 10, laptop Asus R540L z win 10 nie startuje. Dysk C posiada partycję RAW. Odpaliłem go z pendriva próba naprawy systemu nie pomogła. Więc uruchomiłem TestDisk 7.2 i postępuję zgodnie z instrukcją: https://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Step_By_Step#Running_TestDisk_executable
    Doszedłem do momentu Analyse cylinder i już na tym etapie zastanawiam się dlaczego partycje jakie do tej pory wykrył Testdisk nazywają się: MS Data i EFI System - zamiast NTFS ? Załączam fotkę naprawianego komputera:

Bardzo proszę o pomoc.
  • TermopastyTermopasty
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Read error...

SMART dysku wstaw
    https://crystalmark.info/redirect.php?product=CrystalDiskInfo - Standard edition, *.zip - rozpakuj na pendrive (instalacyjny) do jakiegoś folderu np. \CDI i z wiersza polecenia po przejściu do tego folderu uruchom DiskInfo64.exe (jeśli WinRE jest 64-bit) albo DiskInfo32.exe (jeśli WinRE jest 32-bit).

BTW: wygodniejszy będzie DMDE wersja GUI - https://dmde.com/download.html
    [analogiczni j.w., też możesz rozpakować wersję zgodną architekturowo z posiadanym WinRE do folderu na pendrive (instalacyjny) np. \DMDE i uruchomić dmde.exe]
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 9  
    Wstawiam SMART dysku:

Testdisk - nic nie udało mi się zrobić tym programem.

Proszę o info czy darmowy DMDE coś pomoże ?
    Nie wiem którą wersję wybrać:
    1. Pobierz DMDE na Windows, 64-bit
    2. GUI dla Windows, 64-bit
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Może pomoże ale nie na tym 'sypiącym się' dysku.