Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podnośnik dwukolumnowy ostrów wielkopolski potrzebna instrukcja do złożenia

09 Lut 2020 13:01 168 2
  • Poziom 2  
    Witam pisze pierwszy raz... mam okazje nabyć podnośnik dwukolumnowy ostrów sprzęt jest nowy nigdy nie montowany kupiony przynajmniej 25 lat temu i tak przeleżał i moje pytanie do was czy ma ktoś w posiadaniu instrukcje jak to złożyć dodam ze wszystko podobno jest ale całość jest w częściach wszystko osobno zębatki,rolki,śruby, łańcuch itd wszystko w workach. Zależy mi na takiej instrukcji gdzie jest podane wszystkie części abym mógł sprawdzić kompletność. Całość leży przywalona gratami i nie mam pewności ze wszystko jest... podnośnik z jednym silnikiem modelu nie znam. Szukałem i instrukcji z tamtych lat nie znalazłem. Z góry dziękuje.
  • Poziom 35  
    Taki podnośnik może tylko zamontować wyłącznie pracownik lub firma która jednocześnie przygotuje zamontowany podnośnik jak również elektrykę ustanowioną na nim do odbioru przez UDT .które przeprowadzi kontrole i nakleja na podnośniku plakietkę dopuszczającą do exploatacji na okres jednego roku.W trakcie remontu takiego podnośnika wszystkie nowe elementy muszą być wykonane fabrycznie przez producenta podnośnika z dołączoną fakturą zakupową okazaną przy ponownym odbiorze przez UDT.Swego czasu właściciel firmy naprawczej samochodów chciał zaoszczędzić na kosztach naprawy podnośników tocząc śruby współpracujące z łapami no i samochody zaczęły spadać z podnośników i ww podnośniki zostały zabezpieczone i straciły atest przez UDT.Nie orientuję się obecnie jaki jest koszt w wykonaniu fabrycznym takiej śruby.Kilka lat temu cena jednej śruby pociągowej to cenę jej oscylowała jeden tysiąc złotych.Napęd podnośnika stanowi jeden silnik a sam napęd śrub pociągowych jest zrealizowany za pomocą łańcucha zabudowanego w podłodze podnośnika między jedną śrubą a drugą.Łańcuch oraz cały napęd jest osłonięty blachą osłonową.Pod ww osłoną mieści się również wyłącznik krańcowy powodujący natychmiastowe wyłączenie zasilania silnika w przypadku zerwania się łańcucha napędowego śrub pociągowych na których w dolnym końcu są osadzone zębatki współpracujące z łańcuchem napędowym.Na kolumnie podnośnika znajdują się jeszcze dwa wyłączniki krańcowe ograniczające wysokość podniesienia jak i drugi ograniczający położenie łap podnośnika do dołu.

    Dodano po 11 [minuty]:

    W rozdzielni elektrycznej zabudowanej na konstrukcji podnośnika zamontowane są dwa styczniki z cewkami o napięciu 24V oraz transformator bezpieczeństwa gdzie zasilanie jego jest z napięcia 400V z którego następuje sterowanie oraz gniazdo w którym występuje napięcie zmienne 24V do podłączenia lampy celem inspekcji pod samochodem.Na obudowie znajdują się przyciski góra -dół oraz grzybek bezpieczeństwa oraz wyłącznik wyłączający podnośnik spod napięcia.
  • Poziom 2  
    ...kierbedz4 ... to żeś pomógł... potrzebuje instrukcje z zestawem części jakie powinny być w komplecie nic innego...