Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] chip tuning TDI poczatkujacy

09 Lut 2020 21:45 291 7
  • Poziom 3  
    Witajcie.

Czy moglby ktos zerknac na ten soft???

Dodam ze dopiero raczkuje w tym temacie i jestem zielony jesli chodzi o obrabianie map...

Wartosci pozmienialem w : DW,TL,SL,Boost,Svbl,Boost Limitier i troche za mocno chyba to wyszlo...

Chcialbym uzyskac 145 KM i 360 NM,czy do osiagniecia tego wyniku wystarczylo by podniesc sama mapke DW i TL???
  • Poziom 3  
    Prosze Was o pomoc gdyz siedze nad tym od wczoraj i za cholere nie moge osiagnac zadanych przezemnie wartosci,chyba robie to zle dodajac za duze wartosci w ostatnich kolumnach tabeli...
  • Poziom 10  
    Masz jakieś logi?
    @
    -Torque limiter moim zdaniem skopany. Za nisko dałeś pełną dawkę paliwa,
    -TL ustawiłeś na 65mg, a limiter dymienia na 60mg i to tylko przy 2000 obr/min,
    -górny limit paliwa przez MAP i MAF też jest ustawiony na 60mg,
    -kąt wyprzedzenia zapłonu nie ruszony

Ogólnie średnio.
  • Poziom 3  
    Dziekuje Ci za cenne uwagi,poprawie co co napisales i podesle poprawiony soft ;)
    Logow dynamicznych jeszcze na tym sofcie nie robilem gdyz wole byc go pewny jeszcze przed wgraniem go do stera,stad moj post na forum i oczekiwanie na zdanie osob doswiadczonych,bo ja jestem jeszcze zielony w tym temacie ;)
  • Poziom 10  
    Maksymalna dawkę paliwa daj od 2500 obrotów i śmiało wysoko trzymaj do 4000 obr. Od 1500 do 2500 zrób stopniowy wzrost. Korbowody i dwumasa się odwdzięczy
  • Poziom 3  
    ignac112 napisał:
    Masz jakieś logi?
    @
    -Torque limiter moim zdaniem skopany. Za nisko dałeś pełną dawkę paliwa,
    -TL ustawiłeś na 65mg, a limiter dymienia na 60mg i to tylko przy 2000 obr/min,
    -górny limit paliwa przez MAP i MAF też jest ustawiony na 60mg,
    -kąt wyprzedzenia zapłonu nie ruszony

Ogólnie średnio.