Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tabela kodów błędów Polonez GLI

Albercik 321 27 Wrz 2005 12:27 6059 3
  • #1 27 Wrz 2005 12:27
    Albercik 321
    Poziom 25  

    Witam wszystkim forumowiczów.Podaje kody błędów Poloneza na wtrysku jednopunktowym:
    12-brak impulsu czujnika polożenia walu korbowego TDC (kod ten będzie wyświetlany zawsze jako pierwszy pomieważ silnik jest wyłączony)
    13-brak sygnału czujnika tlenu EOS
    14-zbyt wysoki sygnał czujnika temp.płynu chłodzącego CTS
    15-zbyt niski sygnał czujnika temp. płynu chłodzącego CTS
    21-zbyt wysoki sygnał czujnika połozenia przepustnicy TPS
    22-zbyt niski sygnał czujnika połozenia przepustnicty TPS
    24-brak sygnału czujnika prędkości pojazdu VSS
    33-zbyt wysoki sygnał czujnika ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym
    34-zbyt niski sygnał czujnika ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym
    35-uszkodzenie zaworu regulacji powietrza IACV
    42-brak impulsów odniesienia z modułu bezpośredniego zapłonu DIS
    44-zbyt niski sygnał czujnika tlenu EOS
    45-zbyt wysoki sygnał czujnika tlenu EOS
    51-wadliwe działanie modułu memcal(pamięć EPROM) urządzenia
    sterującego ECM
    53-zbyt duże napięcie zasilania ECM (ponad 16,9V)
    55-wadliwe działanie wewnętrzne ECM
    Przyczyny tych błędów:
    12-silnik nie przcuje albo czujnik położenia wału korbowego nie jest prawidłowo wyregulowany(szczelina 0,6..0,7 mm)
    13-uszkodzony czujnik lub wadliwe połączenie elektr.
    14-uszkodzony czujnik temp.płynu chłodzącego lub przebicie do masy
    15-uszkodzony czujnik lub wadliwe połączenie elektr.
    21-uszkodzony czujnik położenia przepustnicy lub wadliwe połączenia elektr.
    22-jak wyżej
    24-uszkodzony czujnik prędkości pojazdu lub przekładnia prędkościomie
    rza lub wadliwe połączenie elektr.
    33-uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub wadliwe
    połączenie elektr.
    34-jak wyżej lub niesprawny przewód podciśnienia łączący czujnik z kolektorem
    35-uszkodzony silniczek krokowy zaworu regulacji powietrza,nieszczelne
    przewody podciśnienia lub wadliwe połączenie elektr.
    42-uszkodzony moduł bezpośredniego zapłonu lub wadliwe połączenie elektr. z modułem zapłonu
    44-zbyt uboga mieszanka z powodu nieprzejścia ECM na sterowania składem mieszanki w obwodzie zamkniętym(błąd oprogramowania) niewystarczającego podawania paliwa lub powanego przecieku powietrza do układu dolotowego.Niewystarczające podawanie paliwa
    może byc spowodowanw prawie pustym zbiornikiem paliwa,złym
    działaniem pompy paliwa,zatkanie siatki pompy lub filtru paliwa,zatka
    niem lub zaciśnięciem przewodu paliwa,uszkodzeniem regulatora
    paliwa albo uszkodzeniem wtryskiwacza
    51-wadliwa pamiąć ECM,utrata danych lub wadliwe połączenie elektr.
    53-uszkodzony regulator napięcia
    55-wewnetrzne uszkodzenie ECM
    :|:cry:

    2 3
  • #2 09 Mar 2006 23:10
    Paszczak22
    Poziom 16  

    gdzie jest gniazdo diagnostyczne zeby je podpiac?

    0
  • #3 09 Mar 2006 23:27
    lgy1
    Poziom 21  

    Z prawej strony pod półką

    0
  • #4 10 Mar 2006 08:06
    leinadzs
    Poziom 27  

    Ale to jest do poldka na Abimexie

    0
  Szukaj w 5mln produktów