hehe w lecie kazda lokmotywa moze pociagnac pociag osobowy w zime tylko tak tora potrafi nagrzac wagony
tak jak pisalem eu07 rozni sie od EP07 przekladnia tak samo EP08 rozni sie tez tylko przekladnia, lozyskami tocznymi (nie panewkami lozyskowania silnika na osi), predkosciomierzem, nastawieniem przekaznikow nadmiarowych na 650/800A i kolorem (jest pomaranczowa)
a to ze pociag opozniony bo byk ciagnol - to nie regula fakt przy 120km/h byk jest sztywniejszy i gorzej utrzymuje ta predkosc
a historia nazwy byk (jesli ktos zainteresowany) jadac ta lokomotywa przy 120km/h to wrecz rodeo
co do napiecia w sieci trakcyjnej
kiedy zaczynala sie ostateczna elektryfikacja szlakow kolejowych w polsce bylismy pod nadzorem naszego wielkiego przyjaciela i wielkiego brata zsrr a tam bylo niestety 3kV pradu stalego a w ogole w tamtym okresie w tej czesci europy stosowalo sie takie napiecie
zalety sa takie: proste sterowanie moca silnika dosc tanie i proste w budowie
wady to chyba nie musze mowic nasze elektrowozy to jezdzace grzalki powietrza
pozdro

tak jak pisalem eu07 rozni sie od EP07 przekladnia tak samo EP08 rozni sie tez tylko przekladnia, lozyskami tocznymi (nie panewkami lozyskowania silnika na osi), predkosciomierzem, nastawieniem przekaznikow nadmiarowych na 650/800A i kolorem (jest pomaranczowa)

a to ze pociag opozniony bo byk ciagnol - to nie regula fakt przy 120km/h byk jest sztywniejszy i gorzej utrzymuje ta predkosc
a historia nazwy byk (jesli ktos zainteresowany) jadac ta lokomotywa przy 120km/h to wrecz rodeo

co do napiecia w sieci trakcyjnej
kiedy zaczynala sie ostateczna elektryfikacja szlakow kolejowych w polsce bylismy pod nadzorem naszego wielkiego przyjaciela i wielkiego brata zsrr a tam bylo niestety 3kV pradu stalego a w ogole w tamtym okresie w tej czesci europy stosowalo sie takie napiecie
zalety sa takie: proste sterowanie moca silnika dosc tanie i proste w budowie
wady to chyba nie musze mowic nasze elektrowozy to jezdzace grzalki powietrza

pozdro