Co do centymetra to zatrzymują się składy automatyczne lub zautomatyzowane, gdzie mechanik jedynie otwiera i zamyka drzwi (z tym otwieraniem to też skład wie z której strony otworzyć) i daje sygnał do odjazdu.
To jest pociąg lini DLR w Londynie, w wagonikach są pulpity sterownicze, ale na co dzień zakryte. Są używane jedynie w przypadkach awarii systemu. W każdym pociągu jest konduktor, który otwiera drzwi na przystanku, zamyka i daje sygnał do odjazdu. Pociąg się orientuje gdzie jest za pomocą linii sygnałowej umieszczonej pomiędzy torami. W przypadkach awaryjnych konduktor staje się mechanikiem i to on wtedy faktycznie prowadzi pociąg.
To jest pociąg lini DLR w Londynie, w wagonikach są pulpity sterownicze, ale na co dzień zakryte. Są używane jedynie w przypadkach awarii systemu. W każdym pociągu jest konduktor, który otwiera drzwi na przystanku, zamyka i daje sygnał do odjazdu. Pociąg się orientuje gdzie jest za pomocą linii sygnałowej umieszczonej pomiędzy torami. W przypadkach awaryjnych konduktor staje się mechanikiem i to on wtedy faktycznie prowadzi pociąg.