Dzień dobry!
Proszę o pomoc w diagnozowaniu usterki szyb elektrycznych w Fabii 1.
* Szyby elektryczne przestały działać, problem dotyczy zarówno drzwi prawych jak i lewych w tym samym czasie.
* Co jakiś czas "magicznie" się naprawią, jest to bardziej prawdopodobne gdy powyjmuję bezpieczniki 25A
* Gdy już szyby działają to nie dzieje się nic niepokojącego, działają wtedy zawsze obie strony.
* Wiązka w drzwiach od strony kierowcy wygląda na zdrową, jeżeli mam całą przetestować miernikiem to przydałby mi się schemat - niestety nie udało się znaleźć
* Czasem zamek od strony kierowcy nie chce / "nie ma siły" się podnieść ORAZ szyby nigdy nie przestały działać w trakcie jazdy, ale na kolejny dzień po wejściu do auta.
* Co oznaczają kolory wtyczek? Znaleziony diagram mało mi mówi bo brak tam kolorów a auto to "anglik". (Znalazłem to)
* Czy moduł komfortu znajduje się w drzwiach? Czy to oznacza że bez drzwi kierowcy pasażer nie mógłby otwierać/zamykać swojej szyby?
* Czy opór fizyczny w zamku momencie otwarcia samochodu mógłby sprawić że moduł komfortu poddaje się z szybami na zasadzie bezpiecznika?
Uprzejmie proszę o jakiekolwiek schematy / fakty / wskazówki które pomogą mi zrozumieć działanie drzwi.
Pozdrawiam
Proszę o pomoc w diagnozowaniu usterki szyb elektrycznych w Fabii 1.
* Szyby elektryczne przestały działać, problem dotyczy zarówno drzwi prawych jak i lewych w tym samym czasie.
* Co jakiś czas "magicznie" się naprawią, jest to bardziej prawdopodobne gdy powyjmuję bezpieczniki 25A
* Gdy już szyby działają to nie dzieje się nic niepokojącego, działają wtedy zawsze obie strony.
* Wiązka w drzwiach od strony kierowcy wygląda na zdrową, jeżeli mam całą przetestować miernikiem to przydałby mi się schemat - niestety nie udało się znaleźć
* Czasem zamek od strony kierowcy nie chce / "nie ma siły" się podnieść ORAZ szyby nigdy nie przestały działać w trakcie jazdy, ale na kolejny dzień po wejściu do auta.
* Co oznaczają kolory wtyczek? Znaleziony diagram mało mi mówi bo brak tam kolorów a auto to "anglik". (Znalazłem to)
* Czy moduł komfortu znajduje się w drzwiach? Czy to oznacza że bez drzwi kierowcy pasażer nie mógłby otwierać/zamykać swojej szyby?
* Czy opór fizyczny w zamku momencie otwarcia samochodu mógłby sprawić że moduł komfortu poddaje się z szybami na zasadzie bezpiecznika?
Uprzejmie proszę o jakiekolwiek schematy / fakty / wskazówki które pomogą mi zrozumieć działanie drzwi.

Pozdrawiam