Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polonez caro plus 1,4 rover

27 Wrz 2005 19:22 3370 4
  • Poziom 25  
    Witam więc tak nie bardzo wiem gdzie mogłem ten temat zamieścić to zamieszczam tutaj , ewentualnie prosze moderatorów o przeniesienie do odpowiedzniego działu !

    zaczne od tego że mam do kupna Poloneza Caro Plus z silnikiem ROVERa 1,4 16 V z gazem z 1997r. (cena 3900 pln do negocjacji) chciałbym wiedziec czy warto nabyc tego Plusika z tym silnikiem i czego moge się po nim spodziewać czy jest awaryjny i jak drogie są naprawy (odpukać) , na co mam zwrócic szczególna uwage przy zakupie !

    jesli ktos z forumowiczów posiada takie autko to prosze o jakies informacje , słyszałem rózne opinie jedne dobre drugi złe , kazdy mówi co innego

    z góry dzieki za co kolwiek

    pozdrawiam marniu
  • Poziom 14  
    jaki gaz ma to auto?
    jesli silnik w bdb stanie to ok ale jesli silnik juz jest w stanie srednim to uwazaj bo ceny do tego "urzadzenia" sa naprawde drogie (wkoncu to Rover).
    Co do standardowych usterek polonezow to: z rzeczy mechanicznych most most i jeszcze raz most hehehe. poza tym koncowki drazkow kierowniczych, regulacja swiatel ( w zyciu nie widzialem sprawnej :D )
    Co do karoserii to niestety przykro sie o tym mowi ale rdza jest dodawana w standardowym wyposazeniu: nosek, spody drzwi, progi, klapa, maska.
    Jesli chodzi o wady fabryczne to z tego co pamietam. Atu mialy cieknaca tylna szybe (poczatkowe modele)

    Ogolnie wspominam ten pojazd z sentymentem i mimo tego ze wymienilem ci tu wszystkie chyba extremalne wady tego auta to pamietaj ze dobrze zagazowany i utrzymany polonez to duzy rozsadny samochod do jazdy z ktorego mozna miec wiele przyjemnosci. (duze i wygodne siedzenia ;) )

    w tej cenie jesli bezywpadkowy wydaje mi sie ze warto
  • Poziom 25  
    Witam jaki ma gaz to jeszcze niewiem, sprzedawca zapewnia ponoc ze jest bezwypadkowy no ale nigdy nic nie wiadomo ! z tego co sam zauważyłem to progi były robione bo sa nie domalowane , a tak ogołnie wizualnie jest ok , nie wiem jeszcze co z silnikiem

    dzieki i prosze o jeszcze jakies opinie na temat silniczka

    pozdrawiam marniu
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    glowne rzeczy na ktore musisz znac odpowiedz to:
    - czy rozrzad byl wymieniany (dosyc duzy koszt ewentualnej wymiany lub kosmiczny koszt w razie peknietego paska)
    - na jakim oleju jezdzi obecnie silnik - to tez wiele ci powie co do stanu silnika
    - sprawdz kompresje na cylindrach
    - pamietaj ze ewentualna naprawa glowicy to tez duzy koszt bo tu jest 16 zaworkow angielskich a nie polskich!
    - przy jezdzie zwroc uwage czy silnik nie ma tendencji do przegrzewania sie
    - zwroc tez uwage na prace silnika: na wolnych obrotach rowna i cicha oraz pamietaj ze silniki te lubia byc wyzej niz standardowo krecone - to ich zywiol obroty i tam nie ma mowy o tym zeby silnik ten sie "jąkał"
    po wiecej radzil bym pytac specow od polonezow do ktorych i ja pare lat temu nalezalem i mam nadzieje ze na forum www.fso.ptk.prv.pl znajdziesz wiele porad co jak i dlaczego.

    Dodano po 1 [godziny] 41 [minuty]:

    ale pamietaj zeby most byl zdrowy bo zartowalem sobie pare postow wyzej a to wcale nie jest smieszne bo po 103 koniami one o wiele szybciej padaly. Sam mialem 1,6 GLE po wielu modyfikacjach (nie powiem ile horsow) i mosty musialem zmieniac raz na rok. A dodam ze nie nalezalem do tych co pala gume.... poprostu ta konstrukcja nie wyrabiala takiej mocy.
  • Poziom 25  
    Witam odpuściłem sobie tego poloneza i temat uważam za zamknięty

    pozdrawiam marniu