Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Boxer 2.2 brak mozliwosci przyuczenia wtryskiwaczy , kopci na niebiesko

26 Lut 2020 15:05 399 22
  • Poziom 3  
    Po wymianie dwoch wtryskiwaczy ktore laly. Korekty male na poziomie -0.50 do +0.35
    Diagnostyka pokazuje blad uczenia wtryskiwaczy.
    Nie uda sie przyuczenia wykonac. Przed proba zrobione przyuczenie pompy cr. Poszlo bez problemu.
    Na jalowym nie dymi. Po nacisnieciu gazu do dechy kopci na niebiesko. (Sporo dymu ) .

    Dodano po 15 [minuty]:

    Przy diagnostyce zauwazylem ze wydatek powietrza jest wiekszy od zadanego. Tj 500 wydatek , a 330 zadany. Czy to moze miec wplyw na dymienie ?

    Dodano po 58 [minuty]:

    Boxer 2.2 brak mozliwosci przyuczenia wtryskiwaczy , kopci na niebiesko
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 22  
    Czym to robisz pochwal się.Wydatek jest zależny od MAF jak i stopnia otwarcia EGR.
  • Poziom 3  
    Czym mam sie chwalic ? Egr sprawny. Nie polazuje blednej pozycji.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Po odpieciu maf nie ma zadnej roznicy.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 22  
    Nie wiem może masz zły sprzęt przecież tam nie ma filozofii w kodowaniu.Przepływ powietrza na wolnych zależy od pozycji egr albo nieszczelności w dolocie.
  • Poziom 3  
    Po zapachu dymu wskazuje raczej na rope niz na olej. Robie diagboxem wszystko na boxerach. Raczej do tej pory nie mialem problemu. W kolektorze nie zauwazylem oleju , wiadomo ze auto ma 12 lat wiec super czysty nie jest ale mysle ze nie odbiega od normy.
  • Poziom 41  
    koleś kit napisał:
    Czym to robisz pochwal się

    Przecież widać, że DiagBox.
  • Poziom 3  
    Nie wydaje mi sie zeby wina lezala po stronie programu. Ktos ma jakis pomysl ?
  • Poziom 3  
    Czekam na nowy egr i przepływkę . Koszt 300zł do zniesienia. Zobaczę co zmieni podmiana .
  • Poziom 3  
    Zalozony nowy egr i przeplywka. Po wymianie dwoch wtryskiwaczy korekcje bardzo niskie max +0.40. przy probie wlaczenia uczenia wtryskiwaczy wyskakuje blad uczenia. W parametrach uczenia pojawia sie komunikat . Nie powodzenie z powodu temperatury powietrza. Pierwszy raz taki komunikat mi sie pojawil. Zawsze widnialo blad uczenia z powodu wysokich korekcji. Co moze byc powodem ? Temperatura powietrza w przeplywce pokazuje dobrze. Dzis ok.6stopni. w dalszym ciagu pokazuje wieksza dawke powietrza wydanego niz zadanego. Jakies pomysly ?
  • Poziom 41  
    Przepływka podróbka wiec nic dobrego się po niej niej spodziewaj.
  • Poziom 3  
    Wyswietla komunikat o osiagnieciu odpowiedniej temp. glowicy (min 70stopni ) . Osiagnieto odpowiednia temp. Ok 80c . Po zatwierdzeniu pokazuje osiagniete parametry a pozniej wywala blad.
  • Poziom 8  
    A starekody jak wpiszesz to przyjmuje ? Może mowe nie są do przyjęcia przez sterow ik .
  • Poziom 3  
    adam7009 napisał:
    Ja ściągałem rurę z dolotu ,aby nie ciągnął z zewnątrz powietrza tylko z komory silnika i wtedy poszło.

    Sprawdze. Robiles tez diagboxem ?
  • Poziom 8  
    widzę , że panowie w temacie Boxer obeznani - obdarowany zostałem takim po przejściach - z zeznań wynika , że jakiś czas temu urwał się łańcuch , zrobiono remont i za chwilę się zatarł , silnik został wymontowany i wysłany na gwarancji , po zamontowaniu auto nie zapaliło - wymieniono sterownik [nr hw nie zgodne będę miał org.] objaw jest taki , auto kręci i wali taki dym z rury , że masakra z czasu gdaknie - wygląda albo na totalny brak komresji albo z jakiegoś powodu podaje dawki nie wtedy kiedy trzeba - czy jest możliwość , że został zamontowany inny silnik niż był ? inne koło ? inny wałek ,bo zwałkakrzywki bierze sygnał ckp rok 2010 oczywiście właściciel twierdzi , że motor igła 100% ---- a ha jasne - zaraz wywalam przód i badam to cudo ...
  • Poziom 3  
    Po wypieciu dolotu programowanie nie konczy sie powodzeniem. Powod jaki wywala zbyt duze korekcje. Po zdjeciu dolotu moim oczom ukazal sie olej. Pojawia sie za turbo przez chlodnice i do kolektora ssacego.
  • Poziom 8  
    Po 15 bar na garach ......
  • Poziom 3  
    Postanowilem sprawdzic rozrzad, czy aby czasem sie nie przestawil. Slabo palilo auto , kopci na niebiesko. Zdjeto dekiel oslony rozrzadu i co sie okazalo. Pasek byl luzny miedzy walkiem ssacym a walkiem na kolo zamachowe. Lancuszek mial luz na jeden zabek. Po przestawieniu lancuszka napinacz ladnie go naciagnal. Jeszcze nie zlozylem bo czekam na blokady rozrzadu. Podam jako ciekawostke piersze zakupilem blokade w intercars za 139zl i okazalo sie ze nie pasuje do tego motoru. Niby sprzedawca mowi ze pasuje ale sam znalazlem wlasciwy na allegro. (Ja otrzymalem ten krotszy zalamany i to on nie pasuje , ten drugi prosty jest wlasciwy )Boxer 2.2 brak mozliwosci przyuczenia wtryskiwaczy , kopci na niebiesko Boxer 2.2 brak mozliwosci przyuczenia wtryskiwaczy , kopci na niebiesko
    Podejrzewam ze faktycznie rozrzad byl przestwwiony. Pytanie czy przestawiony rozrzad moze miec wplyw na zbyt duza kompresje? Raczej na problem z odpaleniem to na pewno.
  • Poziom 3  
    Przyszla blokada i rozrzad zostal ustawiony. Faktycznie o jedno ogniwo bylo przestawione. Temat rozrzadu rozwiazany . Przy okazji auta w gorze zdjeto turbosprezarke. Faktycznie lała olejem. Wirnik przygiety troszke. Luzy odczuwalne. Zakupilem od znajomego handlarza uzywke turbo i zamontowano. Musze go troche przegonic jutro zeby przekinac sie jak bedzie z tym kopceniem.
  • Poziom 3  
    Kopcenie po wymianie turbo zniklo. W dalszym ciagu brak mozliwosci przyuczenia.