Moim zadaniem jest rozdzielić 150 pracowników na pokoje dwuosobowe (wg ich własnej preferencji).
Schemat tych pokoi ma być obrazkowy (wg życzenia szefowej
) w excelu (załącznik).
Mam do tych "narysowanych" pokoi podpiętą listę rozwijaną i chciałabym aby po wpisaniu pracownika na listę do pokoju nie było więcej możliwości ponownego wybrania tego pracownika w innym pokoju.
Nie sprawdzi się w tym przypadku wcześniejsze rozwiązanie, bazujące na możliwości tylko dwukrotnego wpisania numer pokoju przy nazwiskach, ponieważ ten plik muszę pracownikom udostępnić (chyba na onedrive), oni sami będą go wypełniać, i musieliby mieć dodatkowo jakieś zautomatyzowane okienko jaki numer jest aktualnie dostępny, a jaki jest wolny w 50% itp.
dziękuję
Schemat tych pokoi ma być obrazkowy (wg życzenia szefowej

Mam do tych "narysowanych" pokoi podpiętą listę rozwijaną i chciałabym aby po wpisaniu pracownika na listę do pokoju nie było więcej możliwości ponownego wybrania tego pracownika w innym pokoju.
Nie sprawdzi się w tym przypadku wcześniejsze rozwiązanie, bazujące na możliwości tylko dwukrotnego wpisania numer pokoju przy nazwiskach, ponieważ ten plik muszę pracownikom udostępnić (chyba na onedrive), oni sami będą go wypełniać, i musieliby mieć dodatkowo jakieś zautomatyzowane okienko jaki numer jest aktualnie dostępny, a jaki jest wolny w 50% itp.

dziękuję
