Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Altus 75 - nie znam się ale spróbuję

28 Lut 2020 20:06 678 41
  • Poziom 3  
    Mam takie oto głośniki, które odziedziczyłem. Podpiąłem kablem 2x2,5mm OFC do Samsunga MM-B9 i działają. Grają i to nawet głośno ale wykruszone zawieszenia piankowe powodują że dźwięk jest płaski, basu brak, efekt końcowy słaby.
    Czy możecie podpowiedzieć co kupić żeby doprowadzić te kolumny do używalności i czy jako laik dam sobie radę z wymianą. Lub kto w okolicach Katowic dobrze zrobi ich serwis.
  • Poziom 38  
    emefe napisał:
    Lub kto w okolicach Katowic dobrze zrobi ich serwis.
    W Zabrzu na ul. 3-go Maja ( niedaleko kom. policji ) kiedyś regenerowałem te głośniki , ale nie wiem czy jeszcze ta firma obecnie działa. Nadmienię że robili
    renowację solidnie.
  • Poziom 3  
    Dzięki za namiar. Chyba jeszcze istnieją jeśli to ten: Roosevelta 6 oficyna, 41-800 Zabrze. Sprawdzę ich, ale jak ocenić że zrobią naprawę jak należy?
    Opcjonalnie co musiałbym kupić żeby dokonać naprawy samemu?
  • Poziom 3  
    W serwisie w mojej okolicy, rzekomo od 30 lat zajmującym się głośnikami biorą 100pln za wymianę membrany średnio i niskotonowej z kopułką, czyli 200pln za oba. Polecają zawieszenie na piance impregnowanej, wytrzymalszej niż oryginał.
    Jaka jest godziwa cena sprzedaży za takie regenerowane Altusy 75?

Jeśli miałbym iść w głośniki klasy Altus/Alton/itp. to naprawić posiadane Altusy i grac na nich, czy sprzedać i kupić np. nowe z Tonsila Altus 200 lub coś podobnego? Założenie, że cena max 700pln za nowy komplet, nie chcę dokładać po prostu. Nie upieram się przy Tonsilu.
  • Poziom 30  
    emefe napisał:
    W serwisie w mojej okolicy, rzekomo od 30 lat zajmującym się głośnikami biorą 100pln za wymianę membrany średnio i niskotonowej z kopułką, czyli 200pln za oba.