Witam
Citroen DS5 Hybryda, silnik 2,0 diesel zapala i gaśnie po kilku sekundach. Wyświetlany jest komunikat „napraw samochód usterka elektryczna” Po podłączeniu Diagboxa w kalkulatorze falownika HCU1 aktywne są błędy p1A45, U1209, U1218 i P0513 oraz w parametrach Kodowanej Blokady Rozruchu informacje : „kalkulator zablokowany, sparowany- pojedyncze zablokowanie. Odpowiedź inteligentnego modułu sterującego nieprawidłowa”. Podjąłem próbę adaptacji najpierw akumulatora trakcyjnego wysokiego napięcia (wymóg programu Diagbox) następnie kalkulatora HCU1. Jednokrotnie nastąpiło połączenie z HCU1 znikło kilka poprzednich błędów (pozostały 4 wymienione wcześniej) jednak uzdrowienie auta nie nastąpiło. Kolejne próby adaptacji kończą się komunikatem o „niemożności ukończenia procedury adaptacji. Auto kupiłem w takim właśnie stanie niesprawne, oraz z uszkodzonym lekko zderzakiem tylnym i po wystrzale napinaczy pasów bezpieczeństwa (pasy wymieniłem, kontrolkę Airbag zgasiłem). W serwisie oceniono że koszt naprawy wyniesie ok. 30 tys. (przekraczające wartość auta) a podobno wymiana na używany falownik HCU1 nic nie da gdyż jest on przypisany numerem VIN do samochodu.
Czy ma ktoś może jakiś pomysł na uzdrowienie tego problemu? Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.
Citroen DS5 Hybryda, silnik 2,0 diesel zapala i gaśnie po kilku sekundach. Wyświetlany jest komunikat „napraw samochód usterka elektryczna” Po podłączeniu Diagboxa w kalkulatorze falownika HCU1 aktywne są błędy p1A45, U1209, U1218 i P0513 oraz w parametrach Kodowanej Blokady Rozruchu informacje : „kalkulator zablokowany, sparowany- pojedyncze zablokowanie. Odpowiedź inteligentnego modułu sterującego nieprawidłowa”. Podjąłem próbę adaptacji najpierw akumulatora trakcyjnego wysokiego napięcia (wymóg programu Diagbox) następnie kalkulatora HCU1. Jednokrotnie nastąpiło połączenie z HCU1 znikło kilka poprzednich błędów (pozostały 4 wymienione wcześniej) jednak uzdrowienie auta nie nastąpiło. Kolejne próby adaptacji kończą się komunikatem o „niemożności ukończenia procedury adaptacji. Auto kupiłem w takim właśnie stanie niesprawne, oraz z uszkodzonym lekko zderzakiem tylnym i po wystrzale napinaczy pasów bezpieczeństwa (pasy wymieniłem, kontrolkę Airbag zgasiłem). W serwisie oceniono że koszt naprawy wyniesie ok. 30 tys. (przekraczające wartość auta) a podobno wymiana na używany falownik HCU1 nic nie da gdyż jest on przypisany numerem VIN do samochodu.
Czy ma ktoś może jakiś pomysł na uzdrowienie tego problemu? Z góry dziękuję za każdą podpowiedź.