Witam serdecznie
Drodzy forumowicze. Potrzebuję porady w temacie założonej kamery z rejestratorem DVR podłączonym do Internetu.
Rejestrator Hikvision HWD-5104
Kamera BCS-DMQ1200IR-E ( podłączenie do rejestratora za pomocą koncentryka)
Internet mobilny T-mobile na routerze Huawei B535.
Ogólnie kamera nagrywa poprawnie wg ustawionego harmonogramu. Z poziomu rejestratora ( poprzez podłączony monitor) podgląd na żywo oraz przeglądanie nagrań jest w porządku. Problemem jest podgląd na żywo za pomocą aplikacji Hik-connect.
Jeśli podłączę się telefonem do internetu z routera ( tego samego co podłączony jest rejestrator) to podgląd na żywo jest czysty. Jeśli przełączę się na jakikolwiek inny internet czy to transmisję danych, czy na inne wifi gdzieś dalej to podgląd mam ale…Po dwóch ,trzech sekundach obraz zaczyna się cyklicznie pikselować i tak cały czas.
Czy jest jakieś rozwiązanie by obraz był równie czysty jak podczas podglądu na żywo za pomocą wifi z routera Huawei ?
Drugi problem mam z przejściem rejestratora w tryb offline( w aplikacji hik-connect). Po wyłączeniu routera, lub odpięciu kabla ethernetowego od rejestratora na minutę lub dłużej i ponownym jego wpięciu, nie ma podglądu. Pisze komunikat że rejestrator jest w trybie offline. Wówczas pomaga tylko usunięcie i ponowne dodanie rejestratora w aplikacji Hik-connect. Problem występuje nawet wtedy, gdy już po przywróceniu połączenia z Internetem w ustawieniach rejestratora widnieje status online.
Już pomijam fakt, że przegląd nagrań z poziomu Hik-connect jest praktycznie nie możliwy bo po krótkiej chwili odtwarzania wywala błąd 245416
Drodzy forumowicze. Potrzebuję porady w temacie założonej kamery z rejestratorem DVR podłączonym do Internetu.
Rejestrator Hikvision HWD-5104
Kamera BCS-DMQ1200IR-E ( podłączenie do rejestratora za pomocą koncentryka)
Internet mobilny T-mobile na routerze Huawei B535.
Ogólnie kamera nagrywa poprawnie wg ustawionego harmonogramu. Z poziomu rejestratora ( poprzez podłączony monitor) podgląd na żywo oraz przeglądanie nagrań jest w porządku. Problemem jest podgląd na żywo za pomocą aplikacji Hik-connect.
Jeśli podłączę się telefonem do internetu z routera ( tego samego co podłączony jest rejestrator) to podgląd na żywo jest czysty. Jeśli przełączę się na jakikolwiek inny internet czy to transmisję danych, czy na inne wifi gdzieś dalej to podgląd mam ale…Po dwóch ,trzech sekundach obraz zaczyna się cyklicznie pikselować i tak cały czas.
Czy jest jakieś rozwiązanie by obraz był równie czysty jak podczas podglądu na żywo za pomocą wifi z routera Huawei ?
Drugi problem mam z przejściem rejestratora w tryb offline( w aplikacji hik-connect). Po wyłączeniu routera, lub odpięciu kabla ethernetowego od rejestratora na minutę lub dłużej i ponownym jego wpięciu, nie ma podglądu. Pisze komunikat że rejestrator jest w trybie offline. Wówczas pomaga tylko usunięcie i ponowne dodanie rejestratora w aplikacji Hik-connect. Problem występuje nawet wtedy, gdy już po przywróceniu połączenia z Internetem w ustawieniach rejestratora widnieje status online.
Już pomijam fakt, że przegląd nagrań z poziomu Hik-connect jest praktycznie nie możliwy bo po krótkiej chwili odtwarzania wywala błąd 245416