Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Depilator Philips Lumea Prestige - zbite okienko

kaachaaa_a 02 Mar 2020 11:08 4893 21
  • #1
    kaachaaa_a
    Level 2  
    Jakiś czas temu kupiłam urządzenie Philips Lumea Prestige. Po dwóch użyciach okazało się, że szybka przez która wypuszczany jest laser jest pęknięta. Gwarancja nie została uznana. Proszę o pomoc - czy myślicie ze mogę używać sprzętu z taką wadą? W serwisie nikt nie udzielił mi jednoznacznej informacji.
    Depilator Philips Lumea Prestige - zbite okienko
  • Helpful post
    #2
    n6210
    Level 29  
    Poza tym, że istnieje zagrożenie, że się skaleczysz nic złego więcej nie powinno się stać
    gdyż w środku nie ma żadnego lasera a zwykła lampa błyskowa o odpowiednio dobieranej mocy i barwie światła.
    Moje dziewczyny (zona i córka) mają coś takiego chyba firmy Brown i wygląda dość podobnie.
    Nie wiem w jakim stanie jest to pęknięcie więc dobrze było by tą szybkę wymienić żeby się przypadkiem nie pociąć.
    W końcu to się do skóry przykłada
  • #3
    kaachaaa_a
    Level 2  
    Problem w tym, ze tej szybki nie da się wymienić. Wszystko jest ze sobą scalone - tak mi powiedzieli w serwisie
  • #4
    n6210
    Level 29  
    Czyli pewnie wymiana całej obudowy... no cóż nie zazdroszczę bo to dość kosztowny sprzęt i pewnie za taką naprawę też sobie policzą. Na amatorskie naprawy też mym tu nie liczył bo to pewnie nie jest kawałek zwykłej szybki tylko jakiś filtr. Nie wiem... ze względów bezpieczeństwa nie bawił bym się w zabezpieczanie tego taśmą czy coś. Może warto zapytać czy to zrobią i za ile.
  • #5
    gumisie
    Level 43  
    n6210 wrote:
    Poza tym, że istnieje zagrożenie, że się skaleczysz nic złego więcej nie powinno się stać
    Jesteś tego pewny?
    Można się nawet poparzyć.
    Dotknięcie nie zabezpieczonej żarówki (oczywiście zimnej) palcem, pozostawi na niej "tłustą" plamę a to może spowodować jej eksplozję, po ponownym włączeniu.
    Poza tym na tej "szybce" jest naniesiony odpowiedni filtr.

    Pozdrawiam.
  • #6
    n6210
    Level 29  
    Weź poczytaj wątek :) pęknięcie to nie brak szybki więc twoje uwagi mają się nijak do problemu, poza tym zauważ, że nie zalecam używania epilatora w takim stanie.. rozumiem, że po prostu chciałeś coś napisać z naciskiem na coś
  • #7
    Freddy
    Level 43  
    gumisie wrote:
    Jesteś tego pewny?
    Można się nawet poparzyć.
    Od czego? Od pękniętej szybki?
  • #8
    gumisie
    Level 43  
    n6210 wrote:
    rozumiem, że po prostu chciałeś coś napisać z naciskiem na coś
    Ok, niech Ci będzie.
    Naprawiałeś tego typu urządzenia? (ja naprawiałem)
    Czy tylko widziałeś:
    n6210 wrote:
    Moje dziewczyny (zona i córka) mają coś takiego chyba firmy Brown i wygląda dość podobnie.


    Pozdrawiam.
  • #9
    Freddy
    Level 43  
    gumisie wrote:
    Ok, niech Ci będzie.
    Naprawiałeś tego typu urządzenia? (ja naprawiałem)
    Czy tylko widziałeś:
    https://www.philips.pl/c-f/XC000003333/w-nasadce-philips-lumea-brakuje-szkie%C5%82ka-lub-okienka
    kaachaaa_a wrote:
    Wszystko jest ze sobą scalone - tak mi powiedzieli w serwisie
    Bajki powiedzieli :)
    Bez problemu dostępne są nasadki, jednak cena jest dość duża.
  • #10
    kaachaaa_a
    Level 2  
    Nasadki inne mam - ale to jest taka główna szybka. Jest ona tylko pęknięta, nie zbita - nie wyglada jakby kawałek miał odpaść.
    Bardziej się martwie czy te światło które przez nią przeniknie nie będzie jakieś niebezpieczne
  • Helpful post
    #11
    n6210
    Level 29  
    Skoro to tylko pęknięcia to światło może robić różne refleksy i nie tyle będzie niebezpieczne co nierówno rozłożone. Poza tym jak lampa błyska to jest to duża dawka energii i obawiam sie, że gdy na szybce coś się znajdzie np. woda to pęknie od tego bardziej i coś ci zrobi. Z dodatkową nakładka może i by się to dało używać, ale przekonania całkiem nie mam że to będzie Ok.

    Dodano po 3 [minuty]:

    gumisie wrote:
    Naprawiałeś tego typu urządzenia? (ja naprawiałem)
    to ma być argument na to, że nie odróżniasz pęknięcia od dziury czy braku filtra? Weź przeczytaj to co komentujesz, a z mojej strony koniec tematu :)
  • #12
    Paula1993
    Level 1  
    Witam,
    Mam ten sam problem i praktycznie identycznie wyglada zbita szybka jak na zdjeciu.
    Zauważyłam zbicie szybki po trzecim użyciu, mimo że starannie przechowywałam urządzenie w oryginalnym opakowaniu, więc nie mam pojecia jak doszlo do uszkodzenia.
    Rozumiem, ze w serwisie nie potrafili udzielic informacji, czy w takim wypadku bezpiecznie mozna korzystac z urzadzenia. A powiedzieli moze jaki jest koszt naprawy, skoro nie nawet samej szybki, tylko obudowy?
  • #13
    Magdalena Lumea
    Level 5  
    Hej, u mnie ta sama sytuacja. Sprzęt nowy, użyty 4 razy, przechowywany starannie, nie był przewożony, nie spadł a szybka identycznie pęknięta. Zauważyłam w trakcie używania kiedy chciałam wymienić nasadkę. Oddałam do Euro na reklamację, zobaczymy co odpowiedzą. Udało Wam się ewentualnie wymienić na nową?
    Pzdr,
    Magda
  • #14
    ygrek1975
    Level 10  
    Magdalena Lumea wrote:
    Oddałam do Euro na reklamację, zobaczymy co odpowiedzą. Udało Wam się ewentualnie wymienić na nową?


    Ten sam problem. Uznali uszkodzenie na gwarancji?
  • #16
    Magdalena Lumea
    Level 5  
    Hej, Euro uznało reklamacje i otrzymałam nową sztukę. Narazie bez problemów.
  • #17
    Marysia95
    Level 2  
    Witam kupilam sprzęt pod koniec pazdziernika w media markt , po kilku użyciach szybka pękła w ten sam sposób mimo używania nakładek. Reklamacja nie została uznana z uwagi tego iż na szybce znaleźli odciski moich palców, sugerując ze używałam jakiegoś balsamu. Urządzenia nie dotykalalam po używaniu żadnych olejkow, bo bym się bala ze mi się z rąk wyślizgnie sprzęt za ponad 2000 zl. Dotknęłam szybki po pęknięciu zeby zobaczyć czy się nie rozleci całkiem, pęknięcie powstało ewidetnie od strony wewnętrznej. Czy kontaktowaliście się osobiście z Philipsem?

    Dodano po 10 [minuty]:

    Dodaje kilka zdjęć szybki
  • #18
    Magdalena Lumea
    Level 5  
    Hej, miałam Identyczne pęknięte! Mi sklep na szczęście uznał reklamacje i dostałam nową. Niestety, przez tą sytuację trochę się boję jej używać, że znowu coś się stanie i tym razem nie wymienią. Wg mnie mają jakiś problem produkcyjny, do którego nie chcą się przyznać 😬🤷 Spróbuj załatwić sprawę bezpośrednio z phillipsem i daj znać jak poszło. 3 mam kciuki
  • #19
    gumisie
    Level 43  
    Magdalena Lumea wrote:
    Wg mnie mają jakiś problem produkcyjny, do którego nie chcą się przyznać 😬🤷
    A w/g. mnie, nie mają.
    Problem leży po stronie użytkownika.
    Znajoma córki, depilując sobie intymne miejsce, zapomniała o "kolczyku".
    Inna osoba, zapomniała zdjąć folię ochronną, przyklejoną do "okienka".
    Przyczyn może być wiele.

    Pozdrawiam.
  • #20
    Magdalena Lumea
    Level 5  
    Ok, rozumiem, że ktoś o czymś zapomniał ale w moim przypadku była to wina urządzenia. Biorąc pod uwagę wszystkie wiadomości z tego forum, wynika raczej, że urządzenie jest wadliwe.
  • #21
    Marysia95
    Level 2  
    W moim przypadku również, czy masz może zdjecie swojego urządzenia ze zbita szybka ? Firma Philips twierdzi, że pęknięcie nie jest objęte gwarancja. W jakim sklepie kupowałaś urzadzenie ?
  • #22
    Magdalena Lumea
    Level 5  
    Niestety nie robiłam zdjęć pęknięciu, ale wyglada identycznie jak Twoje. Sprzęt kupiony w Euro i tam zareklamowany.