Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ricoh Aficio MP C4000 - Brudzi kartki na czerwono (magenta)

a.slomiany 04 Mar 2020 18:27 456 5
    a.slomiany
    Level 4  
    Witam.
    Jestem nowy na forum więc witam wszystkich.
    Mam problem z zakupioną ostatnio kserokopiarkę Ricoh MP C4000 brudzi mi karki na czerwono.
    Przy wydrukach czarnobiałych jest dobrze po wydrukowaniu kilku karterk, ale przy drukowaniu w kolorze są czerwone pasy.
    Czyściłem wałek ładujący magnety jestem początkujący w tych sprawach więc prosze o pomoc co może być przyczyną.
    Nie mogę w panelu serwisowym znaleść też zmniejszenia podawania ilości toneru?
    Proszę o pomoc. Ricoh Aficio MP C4000 - Brudzi kartki na czerwono (magenta)
  • Helpful post
    Filem
    Level 15  
    To ewidentnie brudzi bęben magenty - rolka ładująca brudna - należy wyczyścić, ale zapewne też listwa bębna przepuszcza. Przyjrzałbym się listwie lub wymienił, a następnie wszystko poczyścił uważając na bęben oczywiście. Żadne zmniejszenie podawania tonera tu nie pomoże.
    a.slomiany
    Level 4  
    Witam. Dziękuje za odpowiedź.
    Obecnie zamówiłem listwę czyszczącą i wałek ładujący do modułu magnety. Wałek został wymieniony ale listwa jest nowego typu i nie pasuje czekam na odpowiedz od dostawcy odnośnie listwy. Może ktoś wie kto ma listwę czyszczącą bęben do Ricoh MFC4000? Wymiana samego wałka ładującego nic nie pomogła?
  • Helpful post
    Romeoo
    Level 18  
    W tych modułach są dwie listwy, wałek ładujący wystarczy wyczyścić.
    morron1
    Level 20  
    Jedna listwa jest przy wałku lądującym a drugą pod bębnem. Ja osobiście wymieniam tyłka ta pod bębnem. Ściągasz zawleczkę wysuwasz metalowy pręt spadają ci dwa łożyska. Podnosisz bęben do góry i tam masz listwe
    a.slomiany
    Level 4  
    Romeoo wrote:
    W tych modułach są dwie listwy, wałek ładujący wystarczy wyczyścić.