Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Podgrzewacz wody dla 4 osób jaki wybrać.

04 Mar 2020 20:24 1302 21
  • Level 18  
    Drodzy forumowicze. Mam temat dość pilny. Z racji tego że stary bojler,zbiornik ,wymiennik z węrzownicą pojedynczą już ma swoje życie prawie za sobą. I zrobiła mi się w nim mała dziurka wielkości szpilki ,i to na szfie spawania. A ponoć trzeba to spawac tylko elektroda,to nie mam gdzie to pospawac. A i wiek jego to ponad 20lat. Jak nie wiecej. W związku z tym. Na dniach muszę kupić podgrzewacz elektryczny dla cztero osobowej rodziny. Tylko nie wiem jaki. Nie znam się na tym.
    1.Na pewno musi być poziomy,bo chciał bym go zalozyc jak stary. ( Od biedy i przymusu pionowy. Trzeba bedzie bardziej przerabiać hydraulike.)
    2.jesli bym zlecil montaż komus kto zna sie na tym jakie mogą być tego koszta.
    Ceny widziałem już od 500 zł.
    Woda służyła tylko jako użytkowa. Bez CO.
    I chyba jeszcze jedna sprawa. Jak to podłączyć do istniejących rur.
    Proszę o pilną pomoc.
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • TermopastyTermopasty
  • Admin of Computers group
    7936 wrote:
    chciał bym go zalozyc jak stary.
    Ale my nie wiemy jak był założony stary.
    7936 wrote:
    Jak to podłączyć do istniejących rur.
    Może zamiast szukać wróżki, to pokażesz jakieś zdjęcia?
    To ma być podgrzewacz elektryczny? Jeśli tak - jaką instalacją elektryczną dysponujesz?
  • TermopastyTermopasty
  • Level 18  
    No i się zaczyna. Grzałka max 2kW nie więcej. Zdjecia albo schemat tego co jest dam puzniej.
    Ale . Aktualnie jest zbiornik z wężownicą,i podkowa w palenisku kuchni. Stara konstrukcja,ale bez problemowa do dziś.
  • Level 33  
    7936 wrote: