Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SKODA FABIA 1 1.4 68 KM LPG - Wyjaśnienie błędów po diagnozie komputerowej

08 Mar 2020 15:09 501 6
  • Level 3  
    W mojej skodzie występuje szarpanie auta przy ruszaniu/brak reakcji na gaz(z opóznieniem i nagle strzał), dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po przełączeniu na gaz lub rozgrzaniu na PB problem ustaje oraz drugą usterką jest większy pobór na postoju niż powinien..mierzyłem i wynosi ok. 0,10 A.Postanowiłem auta podpiąc pod komputer i wyskoczyły takie błędy..sprawdzałem czego dotyczą lecz nie wszystkie potrafie rozszyfrować i jak je rozumieć. Ktoś może w tym pomóc ? :)





    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
    Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56,76

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 047 906 033
    Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47
    Coding: 00021
    Shop #: WSC 35110
    TMBNB46Y61X005894 SKZ7Z0Y0630801
    4 Znalezione:
    17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
    P1141 - 35-10 - - - Intermittent
    16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
    P0172 - 35-10 - - - Intermittent
    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
    P0134 - 35-10 - - - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0110 0101

    Address 09 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Q1 937 049
    Component: BORDNETZ-SG. 1S30
    Coding: 09234
    Shop #: WSC 35110
    7 Znalezione:
    00966 - Fuse for Blinkers (S151)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    00900 - Fuse for Signal Horn (S194)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    01336 - Data Bus for Comfort System
    80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
    00975 - Heated Rear Window (Z1)
    28-10 - Short to B+ - Intermittent
    01598 - Drive Battery Voltage
    07-10 - Signal to Low - Intermittent
    00906 - Horn (H1)
    28-10 - Short to B+ - Intermittent

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Y1 919 880 C 
    Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V06
    Coding: 16141
    Shop #: WSC 00217
    TMBNB46Y61X005894 SKZ7Z0Y0630801
    Nie ma błędów :) .

    Address 19 -------------------------------------------------------
    Controller: 6N0909901
    Component: Gateway K<->CAN 1S30
    Coding: 00012
    Shop #: WSC 35110
    1 Błąd Zapis.:
    01336 - Data Bus for Comfort System
    80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

    Address 25 -------------------------------------------------------
    Controller: Bitte Adress
    Component: e 17 eingeben
    Nie ma błędów
    or DTCs not supported by controller
    or a communication error ocurred

    Address 44 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Q0 423 156 E
    Component: Lenkhilfe 0001
    Coding: 00110
    Shop #: WSC 00000
    1 Błąd Zapis.:
    00816 - Power Steering Sensor (G250)
    30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

    Address 46 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Q0 959 433 A
    Component: 04 Komfortgerát 0002
    Coding: 00067
    Shop #: WSC 35110
    1 Błąd Zapis.:
    00915 - Window Regulator Switch: Rear Right: Driver (E55)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    End -------------------------------------------------------
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 40  
    Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
  • Level 3  
    decybel91 wrote:
    Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)


    W normie to podobno max 0,05 A.A mi raz wyszlo 0,10A a raz 0,16A ale jedną z przyczyn było radio..więc to wyeliminowałem, A to dlaczego wtryski i reduktor w gazie ?
  • Level 17  
    Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG.
  • Level 3  
    kowal5 wrote:
    Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG.


    Czyli wizyta w serwisie, jedno wiem że napewno nie tam gdzie mój ojciec zakładał ten gaz, bo panowie "fachowcy" powiedzieli że ciężko było dobrze ustawić bo stare auto.
  • Level 24  
    Stara Skodovska OHV to pewnie siedzi tam 2 generacja LPG na mikserze? Jesli tak to wymiana reduktora powinna pomoc bo membrany sztywne + regulacja i powinno smigac.
  • Level 3  
    maszan wrote:
    Stara Skodovska OHV to pewnie siedzi tam 2 generacja LPG na mikserze? Jesli tak to wymiana reduktora powinna pomoc bo membrany sztywne + regulacja i powinno smigac.


    Założona jest 4 generacja LPG :)