Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SKODA FABIA 1 1.4 68 KM LPG - Wyjaśnienie błędów po diagnozie komputerowej

Piekar00 08 Mar 2020 15:09 1209 6
  • #1
    Piekar00
    Level 3  
    W mojej skodzie występuje szarpanie auta przy ruszaniu/brak reakcji na gaz(z opóznieniem i nagle strzał), dzieje sie tak tylko na zimnym silniku, po przełączeniu na gaz lub rozgrzaniu na PB problem ustaje oraz drugą usterką jest większy pobór na postoju niż powinien..mierzyłem i wynosi ok. 0,10 A.Postanowiłem auta podpiąc pod komputer i wyskoczyły takie błędy..sprawdzałem czego dotyczą lecz nie wszystkie potrafie rozszyfrować i jak je rozumieć. Ktoś może w tym pomóc ? :)





    VAG-COM Version: Release 311.2-N


    Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
    Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,25,37,44,46,55,56,76

    Address 01 -------------------------------------------------------
    Controller: 047 906 033
    Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47
    Coding: 00021
    Shop #: WSC 35110
    TMBNB46Y61X005894 SKZ7Z0Y0630801
    4 Znalezione:
    17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value
    P1141 - 35-10 - - - Intermittent
    16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1
    P0172 - 35-10 - - - Intermittent
    16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
    P0134 - 35-10 - - - Intermittent
    17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
    P1570 - 35-10 - - - Intermittent
    Readiness: 0110 0101

    Address 09 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Q1 937 049
    Component: BORDNETZ-SG. 1S30
    Coding: 09234
    Shop #: WSC 35110
    7 Znalezione:
    00966 - Fuse for Blinkers (S151)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    00900 - Fuse for Signal Horn (S194)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    01336 - Data Bus for Comfort System
    80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent
    00975 - Heated Rear Window (Z1)
    28-10 - Short to B+ - Intermittent
    01598 - Drive Battery Voltage
    07-10 - Signal to Low - Intermittent
    00906 - Horn (H1)
    28-10 - Short to B+ - Intermittent

    Skipping Address 15-Airbags

    Address 17 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Y1 919 880 C 
    Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V06
    Coding: 16141
    Shop #: WSC 00217
    TMBNB46Y61X005894 SKZ7Z0Y0630801
    Nie ma błędów :) .

    Address 19 -------------------------------------------------------
    Controller: 6N0909901
    Component: Gateway K<->CAN 1S30
    Coding: 00012
    Shop #: WSC 35110
    1 Błąd Zapis.:
    01336 - Data Bus for Comfort System
    80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

    Address 25 -------------------------------------------------------
    Controller: Bitte Adress
    Component: e 17 eingeben
    Nie ma błędów
    or DTCs not supported by controller
    or a communication error ocurred

    Address 44 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Q0 423 156 E
    Component: Lenkhilfe 0001
    Coding: 00110
    Shop #: WSC 00000
    1 Błąd Zapis.:
    00816 - Power Steering Sensor (G250)
    30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

    Address 46 -------------------------------------------------------
    Controller: 6Q0 959 433 A
    Component: 04 Komfortgerát 0002
    Coding: 00067
    Shop #: WSC 35110
    1 Błąd Zapis.:
    00915 - Window Regulator Switch: Rear Right: Driver (E55)
    27-10 - Implausible Signal - Intermittent

    End -------------------------------------------------------
  • #2
    decybel91
    Level 42  
    Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
  • #3
    Piekar00
    Level 3  
    decybel91 wrote:
    Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)


    W normie to podobno max 0,05 A.A mi raz wyszlo 0,10A a raz 0,16A ale jedną z przyczyn było radio..więc to wyeliminowałem, A to dlaczego wtryski i reduktor w gazie ?
  • #4
    kowal5
    Level 18  
    Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG.
  • #5
    Piekar00
    Level 3  
    kowal5 wrote:
    Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG.


    Czyli wizyta w serwisie, jedno wiem że napewno nie tam gdzie mój ojciec zakładał ten gaz, bo panowie "fachowcy" powiedzieli że ciężko było dobrze ustawić bo stare auto.
  • #6
    maszan
    Level 25  
    Stara Skodovska OHV to pewnie siedzi tam 2 generacja LPG na mikserze? Jesli tak to wymiana reduktora powinna pomoc bo membrany sztywne + regulacja i powinno smigac.
  • #7
    Piekar00
    Level 3  
    maszan wrote:
    Stara Skodovska OHV to pewnie siedzi tam 2 generacja LPG na mikserze? Jesli tak to wymiana reduktora powinna pomoc bo membrany sztywne + regulacja i powinno smigac.


    Założona jest 4 generacja LPG :)