Witam,
Zaświeciła mi się dzisiaj kontrolka silnika. Z samochodem nic się nie dzieje, silnik pracuje normalnie. Poniżej oczytany kod błędu ze sterownika:
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CHYA) Plik etykiet:. 04C-906-020-CHY.clb
Oznaczenie elementu SW: 04C 906 057 HW: 04C 907 309 J
Komponent: R3 1.0l MPI H23 8408
Weryfikacja: 31H23000
Kodowanie: 01110052020405080000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM10MPI01104C906057 001015
ROD: EV_ECM10MPI01104C906057A.rod
VCID: 62CB1F8F754FB85FEF-8036
Znaleziono 1 błąd:
17143 - Zespół 1; sonda 2
P0137 00 [237] - napięcie za niskie
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 7
Przebieg: 195042 km
Data: 2020.03.06
Czas: 10:11:32
Prędkość obrotowa silnika: 2906.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 12.9 %
Prędkość pojazdu: 87 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 87 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.795 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Kody gotowości: 0000 0000
Błąd skasowałem. Po krótkiej przejażdżce na razie nie powrócił. Co jednak radzicie sprawdzić? Sam podejrzewam coś z instalacją LPG, ale muszę najpierw pożyczyć kabel do gazu aby podejrzeć parametry.
Zaświeciła mi się dzisiaj kontrolka silnika. Z samochodem nic się nie dzieje, silnik pracuje normalnie. Poniżej oczytany kod błędu ze sterownika:
01-Silnik -- Stan: Usterka 0010
03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000
08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000
09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000
15-Airbag -- Stan: OK 0000
17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000
19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000
44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000
5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (J623-CHYA) Plik etykiet:. 04C-906-020-CHY.clb
Oznaczenie elementu SW: 04C 906 057 HW: 04C 907 309 J
Komponent: R3 1.0l MPI H23 8408
Weryfikacja: 31H23000
Kodowanie: 01110052020405080000
Kod serwisu: WSC 73430 031 00000
Zbiór danych ASAM: EV_ECM10MPI01104C906057 001015
ROD: EV_ECM10MPI01104C906057A.rod
VCID: 62CB1F8F754FB85FEF-8036
Znaleziono 1 błąd:
17143 - Zespół 1; sonda 2
P0137 00 [237] - napięcie za niskie
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00000001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 7
Przebieg: 195042 km
Data: 2020.03.06
Czas: 10:11:32
Prędkość obrotowa silnika: 2906.00 /min
Unormowana wartość obciążenia: 12.9 %
Prędkość pojazdu: 87 km/h
Temperatura płynu chłodzącego: 87 °C
Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
Napięcie zacisku 30: 14.795 V
Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
Kody gotowości: 0000 0000
Błąd skasowałem. Po krótkiej przejażdżce na razie nie powrócił. Co jednak radzicie sprawdzić? Sam podejrzewam coś z instalacją LPG, ale muszę najpierw pożyczyć kabel do gazu aby podejrzeć parametry.