Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lenovo Ideapad 510 - Wyrzucanie błedu memory menagement i system service except.

10 Mar 2020 19:05 114 6
  • Poziom 6  
    Witam.

    Na szybko by prosto wytlumaczyc i nie zabierac dużo czasu.

    Jakis czas temu zaczeło wywalać mi system ,laptop łapał "zawieche" przy czym musialem go zresetowac ,najczesciej podczas właczania jakichs aplikacji ,np. gry LoL'a.

    Po paru lub parunastu takich akcjach komputer sam wyłączył sie lecz przed pojawił się niebieski ekran smutna minka typu ";(" z komunikatem iz Windwos zbiera błedy a dokladnie blędem było memory_menagement.

    Wyczytałem ze to moze byc ram , zrobilem test ramu programem memtest86. Program nie wykrył żadnych błędów, stwierdziłem ze sproboje zrestartowac system ,lecz nie da sie .Nie moge usunąc ani pobrac zadnego pliku na komputer, gdy klikam usun program zostaje tak jak byl ,a gdy cos pobieram po chwili kopmuter resetuje sie i gdy wlacza sie spowrotem tego co pobralem na kopmuterze juz nie ma.

    Z tego tez wzgledu nie moge ani sformatowac dysku and zainstalowac nowego systemu. Przy wlączaniu instalera Windowsa przez pendrive wybieram formatowanie dysków i dyski nie formatuja sie. Mam wrazenie jakby ktos wyłaczył mi mozliwosc wprowadzenia jakichkolwiek zmian w laptopie. Przeskanowanie pod wzgledem wirusow tez odpada ,bo tak jak mowie pobiore antywira , zaczyna sie skanowanie ,laptop sie resetuje a po wlaczeniu juz go na kompie nie ma.

    To co zauwazylem to to ze jesli nie zmieniam zadnych danych, gram dajmy na to w gre ktora juz na komputerze jest , komputer moze dzialac i 8h . Lecz przy pobraniu nowej gry i jej instalacji nastepuje reset.

    Bląd to nie tylko memory_menagement lecz np.system_service_exception też wystepuja błedy aplikacji, czasami nie moge wlaczyc nawet przeglądarki czy owej gry ,po restarcie znowu wszystko jest dostepne.

    Dysk ma jakies 4 miesiace ,poniewaz poprzedni sie spalił , zostal wymieniony na nowy wiec nie sadze by to byla jego wina. Ram niby tez jest okej. Nie wiem czym i co jeszcze moge sprawdzic dlatego prosze o pomoc.

    Niestety nie mam narazie dostepu do swojego komputera zeby wrazie czego przelozyc dysk czy ramy i sprawdzić je tam.

    Z góry dziekuje wszystkim za pomoc
  • Poziom 4  
    Niestety ale bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie dysku lub (możliwość jest mała ale jednak) płyty głównej

    Dodano po 11 [minuty]:

    jeżeli masz jakiś inny dysk to włóż go i na nim postaw system i sprawdź czy działa normalnie

    Dodano po 1 [minuty]:

    dysk jest hdd czy ssd?
  • Poziom 6  
    Dysk jest ssd.

    Powiem tak jakby to był dysk to super , bo bym oddał go na gwarancje.

    Ale jesli to plyta glowna to raczej laptop na złom.

    Są jeszcze jakies inne opcje ?
  • Poziom 4  
    podmień dysk na jakiś inny i postaw na nim system

    Dodano po 39 [sekundy]:

    jak będzie działał normalnie to dysk na gwarancje i tyle

    Dodano po 40 [sekundy]:

    dysk albo płyta innych opcji nie widze jeżeli ram jest w 100% sprawny

    Dodano po 53 [sekundy]:

    Jest ogromna szansa że dysk padł bo niektóre ssd padają jak muchy
  • Poziom 6  
    Dobra przełoze ssd/ka z stacjonarki lub sproboje odpalic stacjonarke na dysku z lapka. Ale na to bede musial poczekac az wroce do domu ,bo teraz nie mam zadnego kompa na podmiane.

    Innego pomyslu nie ma raczej nie ?
  • Poziom 4  
    Nie narazie nie. Przełóż dysk ze stacjonarki postaw system i sprawdź czy działa

    Dodano po 9 [minuty]:

    A dysk ssd masz na m2, sata czy na co?