Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HP dps1200fba - zmiana napięcia

KrykQ 13 Mar 2020 19:16 3420 49
    KrykQ
    Level 4  
    Witam,
    Posiadam od miesiąca zasilacz serwerowy HP DPS 1200fba i w tym rzecz chodzi o zwiększe napięcia wyjściowego poprzez śrubę regulacyjną. Czy te śrubki na zdjęciu są one?

Dodano po 4 [minuty]:

sosarek

Level 43  
    KrykQ wrote:
    Czy te śrubki na zdjęciu są one?

To nie są "śrubki" - jeśli zadajesz takie pytania to odpuść temat.
    KrykQ
    Level 4  
    Mi chodzi o nieduże zwiększenie napięcia do 13v lub 13.8v jakbym chciał kiedyś podwyższyć. PS: Przy okazji jestem zielony w elektronice ale jakieś proste moge zrobić.
  • Helpful post
    sosarek

Level 43  
    KrykQ wrote:
    Przy okazji jestem zielony w elektronice ale jakieś proste moge zrobić.

Zacznij więc od poznania nazewnictwa elementów itd.
    Co do samej zmiany - przydałby się schemat lub SM zasilacza.
    KrykQ
    Level 4  
    Wyjaśnię Ci do czego to zwiększenie napięcia.
    Mam wzmacniacz samochodowy małej mocy zasilam go jak i radio i w w przyszłości jak rozbuduje o kolejny wzmacniacz to wiadomo wyższe napięcie będzie potrzebne. Nie wymagam i nie oczekuje że będę muśiał mieć 14 lub 14.5V i w górę tak do 14v starczyło by.
    Może temat do Car Audio w domu był omawiany wiele razy to nie oznacza że muszę mieć jaki głośny system bo i tak wiem że w domu to jest inne brzmienie i nie będzie grało.
    sosarek

Level 43  
    Napięcie to jedno a wydajność prądowa to drugie - na początek poznaj teorię.
    sosarek

Level 43  
    Co Ci da zwiększenie napięcia przy niskiej wydajności prądowej???
    KrykQ
    Level 4