Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja TV-SAT... pare pytań...

dumle17 28 Wrz 2005 22:41 11262 12

• Poziom 12  
    Witam!
    (Jestem trochę początkujący w technice TV-SAT, więc przepraszam, jeżeli coś nie będzie zrozumiałe).

Mój problem jest mniej więcej taki. Chciałbym podłączyć do 4 gniazdek abonenckich (2 w jednym pokoju i po jednym w kazdym pokoju [2 pokoje]), sygnał i satelitarny, i TV. Przewody antenowe są już poprowadzone pod tynkiem. Z tego co zauważyłem, wszystkie gniazdka mają podłączenia na jeden przewód. I teraz się zaczynają schody. Jak to wykonać, żeby zarówno w gniazdku był sygnał TV jak i SAT? Chciałbym, żeby to wszystko było od siebie niezależne.
    Kolejne: mam antene satelitarna i zewnetrzna antene Tv typu dipol. Do anteny sat, jest zastosowany konwerter typu Twin, mam zamiar dokupić drugi konwerter tego samego typu. Ustawienia konwerterów będą na Astrę i na Hotbirda (dokupuje oczko). Z tego co czytałem takie podłączenia można wykonać na zasadzie multiswitcha. Tylko teraz, czy żeby oglądać na jednym z gniazdek Sat - program z astry, na drugim sat - program z hotbirda, a na drugim gniazdku - program z anteny tv. Czy będę mógł normalnie oglądać programy na astrze, hotbirdzie i tv normalnie? Czy bede musial zmienic swoj tok myslenia i kupic quatro konwertery? Chcialbym to zrobic wszystko po jak najmniejszych kosztach. Jezeli ma ktos inny pomysl, to bylbym wdzieczny za odpowiedz.

(prosilbym o nie odsylanie do googli, bo przegladnalem pare stron i stad moje watpliwosci, bo jednym dziala to na twin-ach innym nie, pytania moga byc nie za bardzo sformulowane, ale mysle, ze kazdy zajarzy o co mi chodzi [krysztalowa kula? :P])

Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Hej,