Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Szumy od transmitera fm arkas fm71 seat ibiza 2001

Herrero123 16 Mar 2020 22:36 1395 13
    Herrero123
    Level 4  
    Cześć jestem posiadaczem seata ibizy r.2001 zakupiłem do niego transmiter arkas fm71. Problem polega na tym że nie mogę znalesc czystej stacji na każdej są szumy przez co po podłączeniu działa transmiter ale pojawiają się szumy a czasem nawet piski. Nie wiem czy problem leży w samym transmiterze czy w radiu bądź ja nie potrafię znalesc pustej stacji.
    Herrero123
    Level 4  
    Sprawdzę u kogoś innego. A jeśli chodzi o radio to podczas szukania wolnej stacji powinny być szumy czy powinno być wyciszenie bo nie znam się kompletnie a nie wiem z której strony leży problem
    g107r
    Level 41  
    Zależy od radia, co możesz przecież samemu sprawdzić, czy pomiędzy stacjami szumi, czy je wycisza.
    Mój delikatnie szumiał sam z siebie, taka jego natura, ale nie piszczał.
    To nie hi-fi, szumieć trochę może, piszczeć nie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1285209.html
    n6210
    Level 29  
    na wolnej częstotliwości (pomiędzy stacjami) normalnie jest szum i tam należało by się wstroić transmiterem. Jak wbijesz się w częstotliwość jakiejś stacji to bedą zakłócenia i piski ( ile nie są to zakłócenia od alternatora).
    pipałosia
    Level 28  
    Masz coś jeszcze w samochodzie podłączone?. ładowarkę lub coś innego.
    Herrero123
    Level 4  
    Sprawdzałem dziś każda stacje od początku do końca i na każdej trafiły się szumy czyli raczej to wina radia a nie samego transmitera?
    sosarek

Level 43  
    Prędzej samego transmitera który przenosi wszelkie "śmieci" z instalacji auta.
    g107r
    Level 41  
    Ale ty masz się ustawić tym transmiterem w miejscu, gdzie nikt nie nadaje, a nie na stacji radiowej.
    Herrero123
    Level 4