Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p

20 Mar 2020 20:49 156 9
  • Poziom 3  
    Witam. W Kontroli konta użytkownika nie mam możliwości zatwierdzenia "TAK" czy "ZEZWÓL"
    Nie mogę instalować i uruchamiać plików z xxx.exe i aplikacji, które wymagają potwierdzenia "Czy chcesz zezwolić tej aplikacji na wprowadzenie zmian na tym urządzeniu?" Problem chyba powstał po aktualizacji win7 na win10 (na win7 były 2 konta uzytkownika HP i M&R, a teraz w win10 tylko HP i drugiego konta przy logowaniu nie ma)- nie mogę wrócić do poprzedniego systemu bo wyskakuje własnie to skrzaczone okienko :) nie moge zarządzać kontami użytkowników bo wyskakuje to okienko ...
    nie moge wejsc w CMD jako admin bo wyskakuje to okienko... nie moge wylaczyc UAC, ani zainstalować od nowa/naprawic system win10, bo tez nie zatwierdze... TAB, klikanie na ślepo w miejsce gdzie powinno byc "TAK" nie działa
    Temat podobny, ale u mnie problem nie rozwiązany https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3106308.html#15100698
    skuteczne sugestie mile widziane :-)
    Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p
  • Spec od komputerów
    Jezeli mozesz uruchomic FRST to zamiesc w zalaczniku logi z FRST, ze skanowania.
  • Poziom 3  
    jeszcze wyskakuje okienko Windows - Zły obraz
    Kontrola konta użytkownika - brak możliwości zatwierdzenia WIN10 p
  • Poziom 43  
    A ja durny szukam, gdzie ta infekcja.
    RetroZ napisał:
    Problem chyba powstał po aktualizacji win7 na win10

    To jest @RetroZ "mocno niewskazane" działanie. Na forum przyjmujemy, że instalacje nakładkowe to samo zło.
    Widać dlaczego. Problemy mogą postępować.
    Należy przy przesiadce z windowsa na windows instalować nową wersję od zera.
    EDIT: Czekam z niecierpliwością na rozwikłanie tematu... :)
  • Poziom 3  
    Kolobos napisał:
    Konto HP to konto z ograniczeniami: HP (S-1-5-21-1466455737-3282693595-3787305186-1000 - Limited - Enabled) => C:\Users\HP

    Aktywuj konto administratora -> https://www.tenforums.com/tutorials/2969-enab...vated-administrator-account-windows-10-a.html i zmien uprawnienia konta HP na administracyjne albo utworz nowe konto z prawami administratora, a HP usun.


    niestety, ale łatwo nie jest :(
    1-4 nie da rady bo wyskakuje to moje okienko (bez możliwości zatwierdzenia) i tak samo krok 5 bez zgody nie da rady, krok 6 też nie działa kilkukrotnie wyłączałam i włączałam komputer (Lenovo T410) bez żadnego rezultatu plus próbowałam uruchomić komputer w klawiszem F11
    przy logowaniu Win jest tylko 1 użytkownik HP, nie da rady zalogować na inne konto w tym na konto administratora
    ps. mam 2 takie same komputery może z drugiego podmienić jakieś pliki??? albo wyjąć dysk i na innym kompie przez USB próbować naprawić system??? wrrryyy .... ręce opadają
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Nie podmieniaj żadnych plików. 2 razy po rząd wyłącz pc w trakcie uruchamiania - na logo przez przytrzymanie guzika POWER.
    Powinien pojawić się "niebieski ekran" z opcjami. Czy da się tak wykonać w trybie awaryjnym z wierszem poleceń:
    net user administrator /active:yes
    ?
  • Poziom 3  
    safbot1st napisał:
    2 razy po rząd wyłącz pc w trakcie uruchamiania - na logo przez przytrzymanie guzika POWER.
    Powinien pojawić się "niebieski ekran" z opcjami

    udało się wejść

    Kolobos napisał:
    Aktywuj konto administratora -> https://www.tenforums.com/tutorials/2969-enab...vated-administrator-account-windows-10-a.html i zmien uprawnienia konta HP na administracyjne

    no i udało się dodać konto administratora

    WIELKIE DZIĘKI - przynajmniej się czegoś nauczyłam....
    potem ponownie aktualizowałam do Win 10 z dotychczasowymi ustawieniami i aplikacjami, niestety problem powracał, więc znowu powtarzałam powyższe kroki, potem przywracałam ustawienia fabryczne Windowsa, problem wracał więc w końcu
    safbot1st napisał:
    Należy przy przesiadce z windowsa na windows instalować nową wersję od zera.
    zainstalowałam czystego win 10 i nareszcie mam spokój

    Jeszcze raz OGROMNE PODZIĘKOWANIA :)