Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] - Opis kostki zasilania radia ISO w Peugeocie 307 07.2003 r. diesel

22 Mar 2020 13:50 150 4
  • Poziom 10  
    Witam!
    Przewertowałem wszystko co tu na forum jest na temat kostki zasilania radia ISO przy Peugeocie 307 (prod. lipiec 2003 r. diesel) i nie trafiłem na taki opis. Posiadam radio, które bym chciał podłączyć do samochodu (diagram w załączeniu) ale nie znam wyprowadzeń z kostki w aucie - kształt typowy do standardowych kostek ISO. Mierzyłem napięcia ale na pinach 2, 4, 6 w stosunku do masy mam napięcia zbliżone do 12 V i 4 V, tylko na na pinie 5 pojawia się na pięcie 12v po włączeniu zapłonu. Moja prośba o ewentualny opis kostki zasilania ISO mojego auta a szczególnie gdzie jest stałe +12 v i +12 v po zapłonie oraz gdzie podłączyć przewód Steering Whell Control.

    oznaczenia numerowe na załączonym diagramie to:
    - 9 odpowiada w typowej kostce ISO - 1
    - 10 odpowiada - 3
    - 11 odpowiada - 5
    - 12 odpowiada - 7
    - 13 odpowiada - 2
    - 14 odpowiada - 4
    - 15 odpowiada - 6
    - 16 odpowiada - 8
    Wdzięczny będę za podpowiedź.
  • Poziom 43  
    tgtadek napisał:
    kształt typowy do standardowych kostek ISO. Mierzyłem napięcia ale na pinach 2, 4, 6

    Szkoda, że nie zastosowałeś numeracji tak jak na załączonym zdjęciu. Bo nie wiem jak je numerowałeś.
    Kostka ISO to ISO i w 90% powinna pasować.
  • Poziom 10  
    kokapetyl napisał:
    tgtadek napisał:
    kształt typowy do standardowych kostek ISO. Mierzyłem napięcia ale na pinach 2, 4, 6

    Szkoda, że nie zastosowałeś numeracji tak jak na załączonym zdjęciu. Bo nie wiem jak je numerowałeś.
    Kostka ISO to ISO i w 90% powinna pasować.


    Poprawiłem opis i podałem odnośniki do typowej kostki ISO

    oznaczenia numerowe na załączonym wyżej diagramie to:

    - 9 odpowiada w typowej kostce ISO - 1
    - 10 odpowiada - 3
    - 11 odpowiada - 5
    - 12 odpowiada - 7
    - 13 odpowiada - 2
    - 14 odpowiada - 4
    - 15 odpowiada - 6
    - 16 odpowiada - 8

    Natomiast napięcia jakie mierzyłem to było na kostce ISO w samochodzie i podałem nr pinów tak jak w standardowej kostce.
  • Poziom 10  
    W nawiązaniu do tematu, kostka zasilania radia ISO w Peugeocie 307 2 HDI lipiec 2003 r. oznaczenia pinów jak w powyższym poście,
    posiada wyprowadzenia jak niżej:
    kolory przewodów dochodzących do kostki:
    1 NC
    2 brązowy
    2 biały
    3 niebieski
    4 zielony
    5 zielony
    6 szary
    7 niebieski

    Napięcia na kostce bez kluczyka (wyłączona stacyjka) i po włączeniu cały czas na pinach: 8 masa i 7 - jest stałe napięcie 12 V

    Po włączeniu stacyjki na pinach:
    8 masa i 7 stałe napięcie 12 V
    8 masa i 6 stałe napięcie 12 V
    8 masa i 4 napięcie 12 v po wyłączeniu stacyjki po ok. 2 min. zanika
    8 masa i 5 napięcie 12 V po włączeniu radia.
  • Poziom 10  
    W nawiązaniu do tematu, kostka zasilania radia ISO w Peugeocie 307 2 HDI lipiec 2003 r. oznaczenia pinów jak w powyższym poście,
    posiada wyprowadzenia jak niżej:
    kolory przewodów dochodzących do kostki:
    1 NC
    2 brązowy
    2 biały
    3 niebieski
    4 zielony
    5 zielony
    6 szary
    7 niebieski

    Napięcia na kostce bez kluczyka (wyłączona stacyjka) i po włączeniu cały czas na pinach: 8 masa i 7 - jest stałe napięcie 12 V

    Po włączeniu stacyjki na pinach:
    8 masa i 7 stałe napięcie 12 V
    8 masa i 6 stałe napięcie 12 V
    8 masa i 4 napięcie 12 v po wyłączeniu stacyjki po ok. 2 min. zanika
    8 masa i 5 napięcie 12 V po włączeniu radia.

    Dodano po 2 [minuty]:

    poprzez analizę materiałów na innych forach i możliwość dostępu do auta, którego temat dotyczył.