Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz audio z chińskich gotowców.

Marek_Solek 23 Mar 2020 11:54 1827 26
  • Witam szanowne grono.

Piszę, ponieważ jestem kompletnym laikiem w kwestii elektroniki (i amatorem gitary elektrycznej) a zaciekawił mnie temat zklecenia z gotowych części wzmacniacza klasy D do mojego procesora Line6.
    Zamówiłem z zaufanej strony moduł wzmacniacza i zasilacza którego napięcie pasowało do danych podanych na stronie.
    Nie chcę zniszczyć tych elementów a nie wiem czy wystarczy podłączyć zasilanie z sieci do modułu zasilacza, z niego wejść na zasilanie wzmacniacza, a z wyjścia wzmacniacza prosto na kolumnę.
    Nie wiem też czy nie potrzebuję jakiegoś buforu przed wejściem na wzmacniacz.
    O umiejętnościach i wiedzy obecnych forumowiczów słyszałem legendy więc zgłaszam się z uprzejmą prośbą o pomoc.

Serdecznie pozdrawiam i czekam na wszelkie pytania i sugestie.
    Marek

Wzmacniacz audio z chińskich gotowców. Wzmacniacz audio z chińskich gotowców. Wzmacniacz audio z chińskich gotowców. Wzmacniacz audio z chińskich gotowców.

Moderowany przez Marek_Skalski:

Przeniosłem temat do właściwej sekcji. Mam nadzieję, że uda się dokończyć ten wzmacniacz i Kolega zaprezentuje nam coś więcej.

Fajne! Ranking DIY
    Potrafisz napisać podobny artykuł? Wyślij do mnie a otrzymasz kartę SD 64GB.
    O autorze
    Marek_Solek
    Poziom 2  
    Marek_Solek napisał 2 postów o ocenie 1, pomógł 0 razy. Jest z nami od 2020 roku.
    jaca271
    Poziom 12  
    Witaj. Też nie jestem jakimś znawcą ale:
    Zasilacz jest moim zdaniem za słaby, taki 150W to minimum.
    Musisz dodać jakiś przedwzmacniacz.
    Poza tym widziałem gdzieś w sieci testy takich wzmacniaczy i byłe dokładne pomiary mocy.
    Ale poczytaj, pooglądaj i do dzieła.
    Pozdrowienia
    VSS
    Poziom 21