Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Lodówka do 1100zł, którą można łatwo naprawić jak się popsuje. :D

24 Mar 2020 13:52 876 15
  • Poziom 43  
    Witam Szanownych Fachowców,

Znajome gospodarstwo stanęło przed wiekopomną chwilą - zakupem lodówki.
    Poprzedni model był CANDY B-KAH3 (wsg=144x50x55).
    Od razu napiszę, że nie znam się kompletnie.
    "Fachowiec" powiedział, że można wpuścić "gaz" za 40zł?, a problem polega na rozszczelnieniu, gdyż - lodówka nie chłodzi.
    Była sytuacja, że lodówka stała odłączona od prądu i złapała "pleśń" - rozumiem, że to może być przyczyna awarii? Pleśni i zapachu już nie ma, lodówka nie chłodzi.
    Proszę o opinie, czy warto toto naprawiać. Podam wszystkie możliwe informacje.

A teraz, jeśli nie opłaca się naprawiać CANDY B-KAH3 - jakie proponujecie lodówki w przedziale cenowym do 1000/1100zł.
    Wymiary nie większe niż 160x55x60.
    Aby nie wymagała odmrażania - czyli No Frost?
    Co powinienem wiedzieć jeszcze kupując lodówkę?
    Wstępnie na celowniku są takie modele:
    Sharp SJ-BB02DTXL1-EU
    AMICA FK2415.3UX
    Czy te firmy wg. Was robią dobry sprzęt? Gdzie tanio kupić przez sieć z np. wnoszeniem?
    Może znacie dostępne modele, które należą do tzw. grupy łatwego serwisowania? Czyli - "da się naprawić jak się popsuje" ;)
    Pozdrawiam Serdecznie i liczę na wsparcie w tej ciężkiej sytuacji.
    ps. Cała zadyma odbywa się w Warszawie.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Ale co ma nie wymagać odmrażania bo lodówek z ręcznym odmrażaniem pow. metra to już nie ma od 30 lat.
  • Poziom 43  
    Ej, dzięki wielkie za odzew! Więcej, więcej info proszę. Napisz więcej o co chodzi z tym metrem powyżej?
  • Pomocny post
    Poziom 42