Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

vw golf 3 1,6 55KW AEE - podwy窺zone obroty biegu ja這wego

25 Mar 2020 15:50 198 19
  • Poziom 8  
    vw golf 1,6 55KW silnik AEE ca造 czas ma podwy窺zone obroty ok 1100 na biegu ja這wym po rozgrzaniu,瘸dnych b貫d闚 nie ma,temp widzi w ecu prawid這w,klient podmienia przepustnice,komputer silnika,czujnik temperatury oraz MAP sensor,sprawdzany by zap這n,podci郾ienie ok-0,65 bar,pomys造 sie sko鎍zy造 :(
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 28  
    A ten silnik ma przep造womierz? A dolot szczelny sprawdzony testerem lub dezodorantem?
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 30  
    Podci郾ienie za wyskie , gumowa podstawa pod urz康zeniem wtryskowym szczelna ?
  • Moderator Samochody
    miroslaw wielki napisa:
    A ten silnik ma przep造womierz?
    Nie ma.
    Daro122 napisa:
    Podci郾ienie za wyskie ,
    Nieprawda,
    Daro122 napisa:
    gumowa podstawa pod urz康zeniem wtryskowym szczelna
    nie ma tam czego takiego.

    Dodano po 2 [minuty]:

    desperado1969 napisa:
    瘸dnych b貫d闚 nie ma
    I to jest najgorsze....
  • Poziom 8  
    ma 4 pinowy czujnik w kolektorze ssacym
  • Moderator Samochody
    desperado1969 napisa:
    ma 4 pinowy czujnik w kolektorze ssacym
    No i co w zwi您ku z tym?
    W tym silniku podwy窺zone obroty to jak pami皻am nie wykonane nastawy podstawowe. Staro, 75-konny MPI ze sterownikiem Magneti-Marelli, IAW 1AV.
  • Poziom 8  
    Wy瞠j napisa貫m 瞠 czujnik 4 pinowy w kolektorze ss帷ym bo kto pyta czy ma przep造womierz,Adaptacja przepustnicy przeprowadzona i nic to nie dalo,potwierdzam sterownik Magneti marelli. IAW 1AV
  • Poziom 26  
    desperado1969 napisa:
    podci郾ienie ok-0,65 bar


    0.65 to troch du穎.
    Wydaje mi si, 瞠 lewe powietrze ssie.
  • Moderator Samochody
    desperado1969 napisa:
    Wy瞠j napisa貫m 瞠 czujnik 4 pinowy w kolektorze ss帷ym bo kto pyta czy ma przep造womierz
    To nie jest przep造womierz. Obawiam si, ze bladego poj璚ia nie masz o zagadnieniu. Piszesz 瞠 sprawdzany by MAP sensor, a nie wiesz nawet kt鏎y to element. To w豉郾ie ten 4-ro pinowy czujnik w kolektorze.
    Blicek napisa:
    0.65 to troch du穎.
    Wydaje mi si, 瞠 lewe powietrze ssie.
    Tak si tylko szanownemu koledze wydaje. Warto嗆 -0,65 bara, to 350 mBar ci郾ienia, odwracaj帷 skal.
    desperado1969 napisa:
    Adaptacja przepustnicy przeprowadzona
    Fantastycznie. Adaptacja przeprowadzona i 1100 obr/min. Jakim cudem?
  • Poziom 28  
    Pomiary zr鏏: Czujnik temp zasysanego pow przy 10 st C 43 pin 3.2V, czujnik cisnienia w kol ssacy na wlacz zaplonie pin 18. 4V , na biegu jalowym rozgrzany 1.3V , na biegu jalowym wcisnac kr鏒ko gaz do dechy krotko 4.2 V.
  • Poziom 8  
    kolego "robocop"chyba mnie nie zrozumia貫,ja wiem ze ten 4 pinowy czujnik to map sensor,odpowiadajac na pytanie "miros豉w wielki" napisa貫m za ma 4pinowy czujnik w kolektorze ssacym(czyli MAP sensor),a jakim cudem po adpatacji 1100 obrot闚 nadal ma w豉郾ie nie wiem
  • Moderator Samochody
    desperado1969 napisa:
    a jakim cudem po adpatacji 1100 obrot闚 nadal ma w豉郾ie nie wiem
    Takim to cudem, 瞠 pewnie adaptacja si nie uda豉. I tyle.
  • Poziom 8  
    przechodzi proces adaptacji i nie ma informacji ze sie nie uda豉
  • Poziom 28  
    Porownywale temp w vcds z zegar闚 i z silnika?
  • Poziom 8  
    tak jest prawie taka sama kilka stopni r騜nicy
  • Poziom 28  
    Zamiast czujnika temp silnika pod陰cz 1kohm potencjometr i podkr璚 na kilka set ohmow i zobacz czy obroty spadn?
  • Poziom 8  
    pod豉czy貫m potencjometr i podczas regulacji obroty pozostaja bez zmian,natomiast temperatura odczytywana przez ecu sie zmienia
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Przecie tam jest podw鎩ny czujnik temperatury silnika a do tego zegary nie maj diagnozy.
    Podpiales si do czujnika dla zegar闚 a nie ECU.
    Nie patrz na licznik bo ten pokazuje 90 ju przy ok 70-75 stopniach.
  • Poziom 8  
    wiem ze jest podwojny czujnik temp. i nie patrzy貫m na zegar tylko na warto軼i temp.w ecu a evap sprobuje zaslepic i dam zna