Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] - Megane 2 1.5dci nie odpala

Zwyklyman 26 Mar 2020 21:31 534 4
  • #1
    Zwyklyman
    Level 5  
    Witam posiadam reno megane 2 1.5 dci od 5 lat i zero problemów do dziś;/
    Rano pojechałem roboty wszystko ok ale po robocie około 9h, odpaliło zero reakcji na pedały gazu i po 10 sek zgasł zauważyłem że w przewodzie paliwowym między gruszka a filtrem paliwa jest dużo powietrza silnik kręci ale tak jakby nie dostawał paliwa popiołem komputer i wyskoczyło kilka błędów Df130minitorowanie ciśnienia szyny paliwowej ciśnienie szyny zbyt wysokie - stały
    Df025 sieć multipleksowa znajdowania błędów w ECU do na/dogrzewania przerwa w obwodzie albo zwarcie do +12v - stały
    Df647 kontrola pozycji zaworu recylkulacji gazu wydechowego ;niezgodnosc sygnału - stały
    Df647 kontrola pozycji zaworu recylkulacji gazu wydechowego ;sygnał poza dolnym limitem-stały

    po skasowaniu błędów zostaje tylko Df647 kontrola pozycji zaworu recylkulacji gazu wydechowego niezgodnosc sygnału
    Czy jest jakiś sposób żeby wykluczyć te czujniki i zawory be ich wymiany? Np ten czujnik ciśnienia na listwie nie chce dawać do mechanika bo pewnie wymienił wszystkie czujniki albo jeszcze wtryski i pompę. ;(
  • #3
    świerszcz.UK
    Level 22  
    Po 1 usunąć powietrze z przewodów paliwowych puzniej zabawa komputerem
    Jest gdzieś nieszczelność ponieważ paliwo się wraca
  • #4
    Zwyklyman
    Level 5  
    Dzisiaj spróbuję wymienić wszystkie przewody paliwowe plastikowe na gumowe ponoć te końcówki na na przewodach na zatrzask często przepuszczają dam znać później a pry kręceniu pokazało mi zaledwie 20bar. Czy jest jakiś sposób zeby sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa który jest na pompie jest sprawny bez jego wymiany?

    Dodano po 3 [godziny] 19 [minuty]:

    Jeszcze nie wymieniłem ale kolega mi mówi coś o jakimś sterowniku imobilajzera który jak jest zepsuty to nie będzie ani ciśnienia paliwa ani świece się nie będą grzały wie ktoś jak to sprawdzić?

    Dodano po 7 [godziny] 17 [minuty]:

    Witam wyszło tak założyłem na przedowdzie paliwowym między bakiem a filtrem pompkę elektryczna zaslepilem egr i silnik pracuje teraz muszę znaleźć przyczyne czemu do pompy paliwowej która jest pod tylna kanapa nie dochodzi prąd jakieś pomysły? Przekaźniki są lutowe nie wpinane

    Dodano po 4 [godziny] 53 [minuty]:

    Cześć to znowu ja tak jak wcześniej wspomniałem na miejscu gdzie powinna być gruszka pod maską zamontowałem pompkę paliwową elektryczną. Auto pracuje normalnie egr wymieniony zero błędów. Koszt nowej pompy paliwa to około 200zł + zrobienie prądu do niej, wydaje mi się że przekaźnik jest uszkodzony i to z winy pompy"probowalem ja odpalić na krótko z akumulatora zero odzewu " wskaźnik paliwa działa prawidłowo miałem 3/4baku zatankowałem do pełna i pokazuje pełny bak więc jest ok. Przekaźniki są lutowane więc elektryk samochodowy też swoje weźmie. Więc mamy 200+ około 200zl elektryk czy nie lepiej zostawić pompkę dodatkową? Koszt niecale 50zl auto sprawne pytam bo nie wiem czy przez to może się uszkodzić coś więcej. Jeśli ktoś ma jakieś "ale" to poproszę jeżeli nie to zamykam temat może się komuś przydać w przyszłości. Dziękuję.
  • #5
    Zwyklyman
    Level 5  
    Problem nie rozwiązany zamykam z braku zainteresowania