Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Automat gwiazda trójkąt, podłączenie presostatu

tao022 28 Mar 2020 09:43 1479 16
    kot mirmur
    Level 33  
    Presostat z reguły steruje stycznikiem głównym/ jego uzwojeniami/, potem masz timer sterujący przełączeniem z gwiazdy w trójkąt.
    tao022
    Level 10  
    Gdybym miał schemat z pewnością nie zwracałbym się o pomoc. W styczniu po prawej są 3 piny zmostkowane ze sobą, które mają oznaczenia R S T, czyli tak jak w środkowym styczniku, gdzie podpięte są fazy. Czy możliwe, że należy w to miejsce podpiąć fazę do wysterowania stycznika? Jestem niestety laikiem elektryki i liczę na łud szczęścia, że ktoś przypadkiem posiada podobny układ.

Automat gwiazda trójkąt, podłączenie presostatu
    Automat gwiazda trójkąt, podłączenie presostatu

Dodano po 1 [godziny] 9 [minuty]:

Dobra.Manufaktura, ale na szybko tylko tyle mogę. Jeżeli trzeba będzie coś więcej dodam. w tym układzie (zdjęcie nr.1) brakuje jednego przewodu, który zamyka obwód (był presostat). Czyli brak jednego "mostka".

Automat gwiazda trójkąt, podłączenie presostatu Automat gwiazda trójkąt, podłączenie presostatu
    vcc
    Level 35  
    Presostat musi być wpięty przed czasówką aby każde jego załączenie uruchamiało cykl rozruchu Y/D. Posiłkuj się schematem od wana AW
    Krzysztof Reszka
    Moderator of Electrical engineering
    To proszę podać typ kompresora . Może ktoś go zna lub ma schemat.
    tao022 wrote:
    brakuje jednego przewodu, który zamyka obwód (był presostat). Czyli brak jednego "mostka"

Nie, brakuje więcej bo gdzie masz układ załączania .
    tao022
    Level 10